دکمه خرید به فیسبوک اضافه می گردد!

دکمه خرید به فیسبوک اضافه می گردد!
  • 1393/4/28
  • سهیل دارائی
  • 0

Facebook_Buy

در تازه ترین اخبار مربوط به شبکه اجتماعی مجازی فیسبوک، با خبر شدیم که دست اندر کاران آن سخت مشغول کار بر روی معرفی کردن ویژگی های جدید برای کسب و کار در این پایگاه اینترنتی هستند.روز پنج شنبه فیسبوک رسما اعلام داشت که در حال آزمایش بر روی ویژگی ای جدید با نام “Buy button” یا همان “دکمه خرید” است.

جالب است بدانید که این ویژگی جدید و منحصر به فرد به صاحبان مشاغل و کسب و کار اجازه خواهد داد تا از طریق  News Feed در صفحه فیس بوکشان اقدام به فروش محصولات خود نمایند!

فیسبوک خاطر نشان شده است که این ویژگی جدید بر روی هر دو پلتفرم دسکتاپ و موبایل به طور یکسان قرار می گیرد.کاربرانی که این صفحات را مشاهده می کنند قادر خواهند بود تا با کیلیک کردن بر روی گزینه  ‘Buy’ (خرید)، که بر روی تبلیغات محصولات یا پست های صفحات سایت قرار دارد مستقیما به قسمت خرید محصول مورد نظر خود از کسب و کاری مشخص اقدام نمایند.

Screen-Shot-2014-07-17-at-1.06.10-PM

پیش از این اگر به یاد داشته باشید، فیسبوک اعلام کرده بود که در اوایل سال جاری، طرح هایی جهت معرفی گزینه های خرید مستقیم برای صاحبان مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی در سر دارد همانند دکمه “Shop Now” که بحث هایی پیرامون آن نیز وجود داشت.

جالب است بدانید که توئیتر نیز بیکار نمانده است و برای تقویت هرچه بیشتر پتانسیل های تجارت الکترونیک در شبکه اجتماعی مجازی خود، به دنبال قرار دادن دکمه خرید است! در انتها باید اذعان کنیم که در معاملات انجام شده ظهرِ دیروز، سهام فیسبوک با نیم درصد کاهش رو به رو شد.

» منبع : mashable «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *