Galaxy Star Advance انتخابی مناسب برای علاقه مندان به اسمارت فون های ارزان قیمت

Galaxy Star Advance انتخابی مناسب برای علاقه مندان به اسمارت فون های ارزان قیمت
  • 1393/4/28
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

هنوز مدت زیادی از زمانی که سامسونگ اسمارت فون Galaxy Star 2 را معرفی کرد نگذشته بود، که همینک سامسونگ آماده معرفی عضو جدید سری Galaxy Star می باشد، که Galaxy Star Advance نام دارد (با شماره مدل SM-G350E)، بنا به گزارشات این اسمارت فون جدید در چند روز آینده در رنگ های سیاه و سفید در کشور هند عرضه خواهد شد.

Galaxy Star Advance

همانند Galaxy Star 2 این اسمارت فون نیز از سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت استفاده می کتد، لازم به ذکر است Galaxy Star Advance از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و با اسمارت فون های بالا رده بازار فاصله زیادی دارد. با این حال بسیاری از ویژگی هایش از اسمارت فون Galaxy Star 2 پیشرفته تر است و علت نام تجاری آن نیز شاید همین مسئله باشد.
Galaxy Star Advance همراه با سخت افزاری چون صفحه نمایش 4.3 اینچی، پردازنده دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی از سازنده ای نامعلوم ، قابلیت ارتباط HSPA، دوربین اصلی 3 مگاپیکسلی با فلاش LED، رم 512 مگابایتی، 4 گیگابایت حافظه داخلی، اسلات micro SD، و باتری 1800 میلی آمپر ساعتی می تواند نیاز های روزمره شما را برطرف سازد.

با توجه به گزارش phone arena، ساکنین هند می توانند Galaxy Star Advance را با قیمت 120 دلار خریداری نمایند، این اسمارت فون احتمالا به زودی در بازار های دیگر نیز عرضه می شود، هر چند هیچ چیز در این مورد تائید نگشته است.

[منبع : phonearena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *