از مک‌ بوک ایر 12 اینچی اپل چه خبر؟!

از مک‌ بوک ایر 12 اینچی اپل چه خبر؟!
  • 1393/4/29
  • سهیل دارائی
  • 0

به تازگی شایعاتی پیرامون برند اپل شنیده می شود که خبر از تولید مک بوک 12 اینچی می دهد.حتی شنیده ها حاکی از آن است که اپل سخت مشغول کار بر روی این مک بوک جدید است و قصد دارد در سه ماهه سال جاری آن را معرفی نماید.

با استناد بر گزارشی که از خبرگزاری تایوانی “Economic Daily News” منتشر شده است، اپل در زمان یاد شده نمی تواند این مک بوک جدید را معرفی نماید و کار رونمایی و عرضه آن تا اوایل سال 2015 میلادی به تاخیر خواهد افتاد.

macbook_air_

اما بشنوید از دلیل این تاخیر! این خبرگزاری مدعی شده است که دلیل اصلی تاخیر در رونمایی از مک‌ بوک ایر 12 اینچی اپل، کمپانی اینتل است! چرا که محموله های حاوی پروسسورهای (پردازنده) Broadwell ساخت خود را دیر تر از موعد به اپل خواهد رساند.

گمانه زنی ها بر این است که این محصول جدید اپلی، از پروسسورهای 14 نانومتری Broadwell ساخت اینتل استفاده کند.

جالب است بدانید که این خبرگزاری مدعی شده است به لطف حضور این پروسسورهای اینتلی، مک‌ بوک ایر 12 اینچی اپل دچار تغییر و تحولی در طراحی بدنه شده است.گمانه زنی ها بر این است که این محصول در قیاس با مدل های قبلی خود سبک تر و نازک تر گردد.

گفتنی است که در تازه ترین شایعات پیرامون این محصول، باز طراحی “trackpad” (تِرَک پَد) رخ داده است و حتی شاید مک‌ بوک ایر 12 اینچی، “fanless” (بدون فَن) باشد.تا به حال سرنخ دیگری در دسترس نیست و تا روشن شدن جزئیات جدیدتر باید منتظر بمانیم.

» منبع : ubergizmo «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *