اپلیکیشن Starbucks و رویای کافی شاپی جهانی!

اپلیکیشن Starbucks و رویای کافی شاپی جهانی!
  • 1393/4/29
  • سهیل دارائی
  • 0

زین پس به لطف وجود اپلیکیشن Starbucks، شما قادر خواهید بود تا انواع و اقسام نوشیدنی های موجود در کافی شاپ ها را خریداری نمایید!

“Adam Brotman”، مدیر این کافی شاپ نوین جهانی در گفت و گویی با “Recode” اذعان داشته است که در حال رایزنی با کمپانی مختلف است تا به نوعی با آن ها قرارداد کاری امضا نماید و پای کسب و کار آن ها را به اپلیکیشن Starbucks باز کند!

starbucks

وی قصد دارد تا در این اپلیکیشن نوظهور، بستری فراهم آورد که تمامی فروشگاه ها عضو آن شده و کاربر پس از خرید از آن ها با خیال راحت اقدام به پرداخت صورت حساب های خود به کمک اپلیکیشن Starbucks نماید.

به نظر می رسد که استراتژی اپلیکیشن Starbucks به همین جا محدود نخواهد شد و “Adam Brotman” مترصد این است که از این اپلیکیشن به عنوان یک “کیف پول دیجیتالی جهانی” جهت پرداخت صورت حساب نوشیدنی ها استفاده شود.

جالب است بدانید که تا به حال “Adam Brotman” نام هیچ کدام از برندهایی که با وی جهت ثبت نام در این اپلیکیشن به توافق رسیده اند را فاش نکرده است.

گفتنی است که پیش از جهانی شدن امکانات این اپلیکیشن، قرار است فعلا اپلیکیشن Starbucks در کشور امریکا شروع به کار نماید.بنابراین ساکنین امریکا قادر خواهد بود تا به یاری اپلیکیشن Starbucks اقدام به ثبت سفارش نوشیدنی دلخواه خود از طریق ابزارهای همراه و پرداخت صورت حساب آن نمایند.

» منبع : engadget «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *