توییتر در حال ایجاد تغییر در سیستم پیام‌های مستقیم است

توییتر در حال ایجاد تغییر در سیستم پیام‌های مستقیم است
  • 1393/4/31
  • بهراد جاود
  • 0

توییتر این روزها تمایل بیشتری به ارتباطات خصوصی نشان داده و به همین منظور در حال ایجاد تغییر در سیستم پیام‌های مستقیم یا همان Direct Message‌های خودش است.

توییتر روز جمعه به طور رسمی اعلام کرد که کاربران اندروید و iOS به زودی می‌توانند از طریق نرم‌افزار رسمی توییتر، تاریخچه پیام‌های مستقیم خود را روی دیوایس‌های‌شان مشاهده کنند.

Twitter DM

علاوه بر این توییتر اعلام کرده که هم در نسخه وب و هم در موبایل تغییری هم در سیستم پاک کردن پیام‌های مستقیم ایجاد خواهد کرد. در حال حاضر وقتی یک پیام را از طریق یک دیوایس پاک می‌کنید، در دیوایس‌های دیگر آن پیام حذف نمی‌شود، پس احتمالا منظور توییتر رفع همین مشکل بوده.

همان‌طور که مشهود است توییتر برای رقابت با نرم‌افزارهایی همچون لاین و واتس‌اپ هم که شده باشد علاقه زیادی به بهبود توانایی‌های سیستم پیام‌های مستقیم خود نشان می‌دهد. در گزارش مالی این شرکت در ماه آوریل، دیک کستولو (Dick Costolo) مدیرعامل توییتر پیام‌های مستقیم توییتر را «بهترین موقعیت بین‌المللی» برای پیشرفت این سرویس دانست. او همچنین حرفی هم از حالت Whisper در پیام‌های مستقیم زد که احتمالا نوعی چت خصوصی گروهی در پوشش پیام‌های مستقیم توییتر است.

Twitter DM

در گذشته توییتر تا این حد به سیستم پیام‌های مستقیم خود اهمیت نمی‌داد. اگر یادتان باشد در نسخه‌های قدیمی توییتر برای اندروید و iOS پیام‌های مستقیم در تب Me پنهان شده بودند، جایی که خیلی کم به آن سر می‌زنیم.

اما در حال حاضر بخش پیام‌های مستقیم در نسخه‌های مختلف توییتر راحت‌تر از گذشته قابل دسترسی است. در نسخه اندروید، توییتر یک آیکون حباب چت در بالای صفحه گنجانده است، در iOS هم یک تب جداگانه برای این پیام‌ها طراحی شده است. با وجود تغییراتی که در راه است به نظر می‌آید که بخش پیام‌های مستقیم توییتر آینده روشنی خواهد داشت.

مرجع: Techhive

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *