کهکشان آهنین سامسونگ شاید در تعداد محدود عرضه شود

کهکشان آهنین سامسونگ شاید در تعداد محدود عرضه شود
  • 1393/5/1
  • بهراد جاود
  • 0

به نظر می‌رسد سامسونگ بالاخره قصد دارد به برخی از مشتریان خود گلکسی آلفای آهنین خود را ارائه کند، محصولی که خیلی‌ها منتظرش بودند! اما اینطور که مشخص است این دیوایس به طور خیلی محدود عرضه خواهد شد.

قبل از عرضه گلکسی اس 5 همه انتظار داشتند که این پرچمدار سامسونگ دارای قاب آهنین باشد، ولی در نهایت این گلکسی اس هم با پوشش پلاستیکی منتشر شد، هر چند یک کاور چرمی هم برای آن عرضه شد. اما اخیرا شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کار بر گلکسی آلفا است، پرچمداری که حسابش از پرچمدارانی چون سری گلکسی اس و گلکسی نوت جداست و بخشی از آن از آهن ساخته شده است.

Galaxy Alpha

اگر فرض کنیم که گلکسی آلفا واقعا وجود دارد و سامسونگ هم در حال تولید و توسعه آن است، طبق شایعات، این کهکشان آهنی در تعداد بسیار محدود عرضه خواهد شد، درست مثل آنچه در مورد گلکسی Round دیدیم. دلیلش چیست؟

چون در حال حاضر شرکت‌های چینی که وظیفه ساخت پوشش آهنی را دارند نمی‌توانند در هر ماه بیشتر از 1 میلیون واحد پوشش آهنی تولید کنند و همین باعث می‌شود که سامسونگ نتواند این محصول را برای عرضه جهانی و عمومی آماده کند.

هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ می‌تواند این مشکل در تولید را تا زمان عرضه حل کند یا نه، اما با توجه به شایعاتی که خبر از عرضه گلکسی آلفا در ماه آگوست می‌دهند، سامسونگ زمان زیادی برای حل این مشکلات ندارد.

گلکسی آلفا قرار است صفحه نمایشی 4.7 اینچی داشته باشد و رقیب اصلی آیفون 6 باشد، اما با توجه به این محدودیت در تولید، بعید است که سامسونگ بتواند به خوبی با اپل رقابت کند.

مرجع: vr-zone

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *