پک اندرویدی خود آموز زبان انگلیسی

پک اندرویدی خود آموز زبان انگلیسی
  • 1393/5/1
  • زهرا معبودی
  • 1

دوستان خوب بخش اپلیکیشن های گویا آی تی، حتما می دانید که زبان انگلیسی اولین زبان مشترک دنیاست که به عنوان زبان بین الملل هم مشهور است! به همین علت شما نیاز دارید در کنار زبان فارسی این زیان را بیاموزید و چه چیزی بهتر از، استفاده از اپلیکیشن های مرتبط با آموزش زبان که به رایگان در وب وجود دارد. امروز به شما پیرامون این نرم افزارها مشاوره می دهیم!

 

آموزش جامع گرامر انگلیسی

یک رکن مهم آموزش زبان انگلیسی این است که به گرامر واقف باشیم. در این نرم افزار گرامر با ذکر مثال های متعددی، از پایه آموزش داده شده است به طوری که کنکوری ها اغلب روی این برنامه حساب می کنند! در برنامه تست هایی وجود دارد که میزان تسلط شما را به آزمایش می کشند. تمرین و ممارستی که در نرم افزار القا شده و البته دسته بندی های مرتب و سلسله مراتبی به آموزش و فهم دقیق آن کمک می کند. این برنامه بیش از بیست هزار بار تا حال حاضر دانلود شده است!

ir.tatcomputer.grammerfree

 

تست گرامر زبان انگلیسی

اگر احساس می کنید که با مطالعه و استفاده از نرم افزار اول هنوز نتوانسته اید تسلط خود را بسنجید خوب است که نرم افزار تست گرامر زبان انگلیسی را دانلود کنید و از آن در اوقات فراغت برای تثبیت آموزه های گرامری استفاده کنید! این نرم افزار در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته تست ها را طبقه بندی کرده که شما را از صفر به صد بکشاند!

تست گرامر زبان انگلیسی

زبان سرا

نرم افزار زبان سرا  در واقع یکی از برنامه هایی است که تمام کسانی که قصد آزمون های بزرگ نظیر کنکور و… دارند از آن استفاده می کنند! این برنامه در واقع در بردارنده لغات کتب دبیرستان و پیش دانشگاهی است که دامنه لغات کنکوری های کارشناسی را پوشش می دهد! از طرفی هم، با در بر داشتن لغات برتر از کتب ارشد مثل 504 و… نیز موجب شده که ضروری ترین کلمات برای یک مکالمه خوب را برای شما فراهم کند. این نرم افزار بیش از 50000 بار تا کنون دانلود شده و این نشان از موفقیتش دارد!

زبان سرا

زبان انگلیسی بریتانیایی

در این نرم افزار مهم ترین بخش ها و کلمات عامیانه روزمره به طور گروهی دسته بندی شده است! گفتگوهایی که انجام می شود به طور تصویری برای شما ارائه شده است. نقاشی های شاد مرتبط با مکالمه ها هم به ماندگاری بیشتر کمک می کند! برای اینکه صد روزه بتوانید مکالمه را بیاموزید کافی است روزی 15 دقیقه وقت بگذارید!

زبان انگلیسی بریتانیایی

 

به نظر می رسد این چند نرم افزار می توانند با هم به صورت مجموعه ای آموزشی و البته رایگان عمل کنند و به شما در آموزش ها کمک کنند هر چند برای لغات نرم افزار زبان انگلیسی بریتانیایی موفق تر می باشد اما کلمات 504 هم دارای نرم افزارهای زیادی است که به صورت فلش کارت اندرویدی ساخته شده اند و می توانند جایگاه خوبی به عنوان راهنما و معلم شما داشته باشند!

اگر شما هم صاحب نرم افزار آموزشی خاصی هستید می توانید با هماهنگی با بخش اپلیکیشن های گویا آی تی از فرصت حمایت گویا آی تی از نرم افزارهای فارسی بهره مند شوید.

با ثبت ایمیل خود در خبرنامه جدیدترین نرم افزارها و پک های سودمند را در ایمیل خود دریافت کنید!

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام
    اگه امکانش هست واسه زبان آلمانی هم نرم افزار معرفی کنید .
    ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *