Xiaomi مچ بند Mi Band را معرفی کرد!

Xiaomi مچ بند Mi Band را معرفی کرد!
  • 1393/5/1
  • بهرام مرتاضی
  • 0

دستنبد های fitness مناسبی در بازار وجود دارند و Mi Band نیز از جمله آن ها خواهد بود. شرکت Xiaomi در کنار معرفی گوشی هوشمند Mi 4 که به تازگی رونمایی شده است، مچ بند Mi Band را نیز معرفی داد که قیمتی بسیار مقرون به صرفه دارد و در حدود 12 دلار برای شما هزینه بر خواهد بود.

البته این قیمت گذاری انجام شده مربوط به بازار چین خواهد بود و هزینه ارسال برای نقاط مختلف دنیا برای آن محاسبه نشده است. برای دانستن این مطلب باید تا زمان عرضه آن در کشورهای مختلف منتظر بود.

xiaomi-mi-band-2-600x337

Mi Band یک مچ بند تناسب اندام است که شما از طریق آن می توانید روند تناسب اندامتان را پیگیری کنید. Mi Band تغییرات بدن شما را در خواب توسط یک شتاب سنج اندازه گیری می کند و می تواند به جای آلارم ساعت با ملایمت و آرامش شما را در زمان مناسب از خواب بیدار کند.

Mi Band به چیپ Bluetooth و شتاب سنج تجهیز شده است.Xiaomi ادعا کرده است که شما با یک بار شارژ کردن Mi Band، سی روز بی وقفه از این مچ بند استفاده خواهید کرد!

شما با تنظیم کردن مچ بند با گوشی هوشمند این شرکت قادر خواهید بود تا قفل گوشی Mi را بدون وارد کردن رمزعبور یا پین باز کنید. تمامی این قابلیت ها از طریق یک صفحه کوچک سوراخ دار آلومینیومی که بر روی مچ بندی در رنگ های مختلف است و دور مچ شما بسته می شود در دسترس خواهد بود و با قیمت حدود 12 دلار در چین فروخته خواهد شد. این دستبند باید در 3 ماهه سوم میلادی به بازار عرضه شود.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *