جدیدترین بازی های اندرویدی هفته چهارم تیرماه

جدیدترین بازی های اندرویدی هفته چهارم تیرماه
  • 1393/5/2
  • زهرا معبودی
  • 0

هرجند امروز دوم مرداد ماه است اما بازی هایی در اواخر هفته آخر تیرماه ارائه شد که خوب است شما هم از هر دسته از یکی با اطلاع شوید! این بازی ها در وب سایت های ایرانی هم اکنون به طور مستقیم قابل دانلود است و البته راه بهتر دانلود آن ها استفاده از مارکت های اندرویدی ایرانی است!

 

بازی استراتژی : Second Earth

این بازی در واقع به اهالی کمک می کند که یک زمین ثانویه را پیدا کنند. این بازی حماسی و استراتژیک است که شما به عنوان یک فرمانده قوی، باید گروهی را مدیریت کنید. این بازی امکان رقابت آنلاین به شما می دهد تا خودتان را با دیگران هم محک بزنید!

 

بازی استراتژی

تفننی : Pyramid

این بازی روی یک سری کارت ها کار می کند که باید با مرتب کردن کارت ها بتوانید کارت طلایی را جابجا کنید! در واقع کل هدف این بازی سرگرم کننده کارت طلایی است که تعداد کارت ها در آن قابل تغییر است اما امتیاز در کارت های کوچک تر بیشتر است!

 

Pyramid

 

سرگرمی: Out of Water

در بازی Out of Water با یک دریا و یک سری ماهی ها روبرو هستید که باید به هر طریقی شده با آن ها امتیاز کسب کنید! امتیاز شما زمانی زیاد می شود که بتوانید این ماهی ها را طوری پرتاب کنید که بیشترین حرکت و مسیر را بر سطح دریا داشته باشند!

 

Out of Water

 

در این مسیر می توانید سکه هایی را هم جمع کنید و امتیازتان را بالاتر ببرید!

 

شبیه سازی: Fly Transport Airplane 3D

در این بازی شما خلبان شدن یک هواپیمای امدادی را شبیه سازی می کنید! در این بازی به راحتی امکان این را دارید که ادوات جنگی مثل ماشین های جنگی را به مناطقی برسانید از طرفی هم شما می توانید در این بازی بال ها و به طور کلی کنترل هواپیما و حرکت و مسیر را در اختیار داشته باشید! این بازی با گرافیک بالا طراحی شده و بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است!

 

Fly Transport Airplane 3D

ماجراجویی: Naught

بازی Naught یکی از بازی هایی است که به شما جرات می دهد! در این بازی باید تمام نیروی ذهنی خود را مثبت کنید و از ترس ها و معابری که در این بازی شبیه سازی شده رد شوید! در واقع این بازی ترس عموم مردم را جمع کرده و در این بازی به شکل سیاه و سفید قرار داده که روبرو شدن با آن انگیزه شجاعت می خواهد!

 

Naught

 

مبارزه ای: LINE Rangers

همانطور که از نام بازی مشخص است این بازی برای کاربران LINE ساخته شده است! سالی آکتور این بازی است و شما باید او را از چنگال دشمن ها نجات دهید. برای این کار می توانید از امکاناتی که در اختیارتان قرار دارد استفاده کنید.

 

LINE Rangers

 

مسابقه ای: CarCarCar

شاید بازی های مسابقه ای برای شما همه به یک منوال باشد اما در این بازی ما به شما تجربه ای جدید از بازی و مسابقه می دهیم. این بازی از گرافیک فوق العاده ای برخوردار است! در مسیر می توانید سکه جمع کنید و اتومبیلتان را عوض کنید! بازی مسابقه ای در بزرگراه بسیار جذاب است.

 

CarCarCar

 

امیدواریم که این برنامه برای شما مناسب بوده باشد و اوقات فراغت سالمی را برایتان فراهم کند!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *