هفت ایچنی جدید سامسونگ از راه رسید! آشنایی با تبلت Galaxy TabQ سامسونگ

هفت ایچنی جدید سامسونگ از راه رسید! آشنایی با تبلت Galaxy TabQ سامسونگ
  • 1393/5/3
  • سهیل دارائی
  • 0

از برند سامسونگ خبر می رسد که رسما تبلت هفت اینچی جدیدی را در کشور چین معرفی نموده است.

این تبلت جدید که با نام تجاری “Galaxy TabQ” شناخته می شود قرار است با اپراتورهای چینی “China Mobile” و “China Unicom” سازگاری داشته باشد.

tabq-china-mobile

حال بد نیست تا کمی در رابطه با مشخصات فنی این تبلت هفت اینچی بدانیم.این تبلت جدید مجهز به نمایشگر هفت اینچی از نوع TFT است که کیفیت تصویر 720 در 1280 پیکسل را در اختیار کاربر قرار می دهد.

شایان ذکر است که پروسسور (پردازنده) در نظر گرفته شده برای Galaxy TabQ، پروسسوری چهار هسته ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز می باشد، البته تا به حال نام کمپانی سازنده این پروسسور به همراه اطلاعات مربوط به حافظه رم این تبلت نوظهور منتشر نگشته است.

tabq-china-mobile

این تبلت در ابعاد 191.8 در 99.7 در 8.9 میلی متر رونمایی شده است و تنها 250 گرم وزن دارد.دوربین هایی که سامسونگ برای Galaxy TabQ در نظر گرفته است دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی می باشد.از دیگر مشخصات فنی این تبلت جدید می توان به پشتیبانی از کارت حافظه microSD با قابلیت افزایش حافظه تا 64 گیگابایت و باتری 3200 میلی آمپر ساعتی اشاره داشت.

SM-T2558ZRVCHM-45-0

همچنین امکاناتی چون Wi-Fi 802.11 a/b/g/n، بلوتوث 4.0، GPS ،GLONASS و 4G LTE از مشخصات ارتباطی تبلت Galaxy TabQ می باشد.گفتنی است که کاور پشتی این تبلت از همان جنس چرم مصنوعی به کار رفته در Galaxy Note 3 است.

SM-T2558ZRVCHM-64-0

متاسفانه باید خاطر نشان شویم که تا به حال هیچ گونه اطلاعی از نحوه قیمت گذاری تبلت Galaxy TabQ سامسونگ در دسترس نمی باشد و هیچ صحبتی از عرضه آن در بازار جهانی نشده است.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *