حالا با گوگل Docs می‌توانید بدون نیاز به Office فایل‌های Office را ویرایش کنید!

حالا با گوگل Docs می‌توانید بدون نیاز به Office فایل‌های Office را ویرایش کنید!
  • 1393/5/4
  • بهراد جاود
  • 0

اگر پروژه‌ای دارید که نیاز به همکاری دیگران دارد و می‌خواهید مطمئن باشید که همه جدیدترین نسخه پروژه را در اختیار دارند، گوگل Docs بهترین انتخاب پیش روی شماست.

برای آنها که زیاد آشنا نیستند باید یادآوری کرد که گوگل Docs پاسخ گوگل است به مایکروسافت Word، در واقع یک نرم‌افزار پردازش متن است که همواره همه تغییرات را بین تمام دیوایس‌ها سینک و ذخیره می‌کند چون یک نرم‌افزار ابری است.

Google Docs

البته لازم به ذکر هست که گوگل Docs کاملا رایگان است پس اگر به دنبال یک جایگزین برای مایکروسافت Word می‌گردید گوگل Docs جایگزین خوبی است. با این شرایط گوگل همواره در تلاش است که کاربران مایکروسافت Word را به سمت پلتفرم خودش جذب کند. گوگل اخیرا تغییراتی در سرویس خود ایجاد کرده که همه تغییرات در Word را به Suggested Edits تبدیل می‌کند.

این یعنی اینکه اگر فایل‌های خود را به گوگل Docs منتقل کنید تمامی تغییرات در قالب Suggsted Edits گوگل نمایان خواهند شد. این ویژگی باعث می‌شود گروه‌ها راحت‌تر در جریان تغییرات ایجاد شده در پروژه‌ها قرار بگیرند و برای فهمیدن اینکه چه چیزی در پروژه تغییر کرده دچار سردرگمی نشوند.

آیا این ویژگی آن‌قدر گیرا هست که کاربران مایکروسافت Word را به سوی گوگل Docs بکشاند؟

شاید هنوز برای پاسخ به این سوال زود باشد، ولی اگر شما همین حالا بخواهید به گوگل Docs مهاجرت کنید حتما این یکی از ویژگی‌هایی خواهد بود که خیلی به دردتان می‌خورد.

مرجع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *