با کمک اپلیکیشن دسته مجازی GestureWorks، اسمارت فون خود را به کنترلر بازی با PC تبدیل کنید!

با کمک اپلیکیشن دسته مجازی GestureWorks، اسمارت فون خود را به کنترلر بازی با PC تبدیل کنید!
  • 1393/5/5
  • سهیل دارائی
  • 2

شاید تجسم این که پای PC بنشینید و با اسمارت فون خود یک بازی کامپیوتری را هدایت کنید ایده جذابی به نظر برسد اما آیا واقعا این ایده شدنی است؟! یا فقط در حد یک ایده باقی می ماند؟!

بدون شک اگر از آن دسته افرادی هستید که حسابی از بازی کردن با کیبرد و کنترلر شاکی هستید، این ایده می تواند شما را به خود جذب کند.

جالب است بدانید که اخیرا این ایده جالب توسط کمپانی Ideum به واقعیت پیوسته است و این کمپانی در تازه ترین بروز رسانی اپلیکیشن دسته مجازی GestureWorks ، پشتیبانی از سیستم عامل اندروید را نیز به آن افزوده است.

gestureworks-gameplay-android-gamepad

به لطف این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود تا بازی کامپیوتری اجرا شده در PC را با اسمارت فون خود هدایت کنید! در حقیقت کاری که این اپلیکیشن انجام می دهد این است که اسمارت فون شما را تبدیل به کنترلر بازی می کند و دکمه هایی را جهت هدایت بازی، روی تاچ اسکرین اسمارت فون (یا تبلت) شما ظاهر می کند.

شایان ذکر است که عملکرد این دکمه ها نیز از سوی کاربر قابل تعویض و تنظیم خواهد بود.کمپانی سازنده اذعان داشته است که این اپلیکیشن به تازگی با تمامی بازی های کامپیوتری موجود سازگاری پیدا کرده است و بروز رسانی جدید آن شامل پشتیبانی از استانداردهای گرافیکی بیشتری می باشد.

اگر شما خواهان دریافت ورژن کامل این اپلیکیشن جالب هستید باید با صرف هزینه ای معادل 15 دلار، آن را از سرویس “Steam” خریداری نمایید.

در انتها باید خاطر نشان شویم که به لطف وجود این اپلیکیشن، شما قادر خواهید بود تا بدون هر گونه نیاز به سخت افزار و ابزار خاصی به بازی های چند نفره بپیوندید.

» منبع : engadget «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. میشه آموزش این مطلب رو هم پیوست کنید. چطوری این کار رو انجام بدیم با چه سیستم عاملی؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *