اپ جدید خالقان وردپرس برای سلفی گرفتن!

اپ جدید خالقان وردپرس برای سلفی گرفتن!
  • 1393/5/5
  • بهراد جاود
  • 1

این روزها سلفی گرفتن مد شده است و هر کسی هر فرصتی که گیر می‌آورد به فکر سلفی گرفتن می‌افتد! برای همین همه به دنبال یک ابزار عالی برای سلفی می‌گردند.

خبر خوب اینکه توسعه دهندگان معروف وردپرس، یعنی گروه Automattic نرم‌افزار Selfies را برای اندروید عرضه کرده‌اند. البته این اپ هنوز در قدم‌های اولیه به سر می‌برد و توسعه دهندگان این اپ به دنبال بازخورد کاربران خود هستند تا بتوانند این اپ را بهبود ببخشند.

در حال حاضر این اپ امکانات اساسی را دارا می‌باشد، شما می‌توانید سلفی بگیرید، به آن متن و فیلتر دلخواه خود را اضافه کنید و در نهایت سلفی خود را در یک استریم از سلفی‌ها منتشر کنید. گروه توسعه دهنده تصمیم دارد امکان عضویت در برخی از فیدهای خاص را هم به این اپ اضافه کند. می‌توانید در پاسخ به هر سلفی شما هم یک عکس ارسال کنید، ویژگی جالبی که گروه توسعه دهنده پیش‌بینی می‌کند با استقبال خوبی رو‌به‌رو شود.

Selfies

گروه توسعه دهنده در بخش سوالات متداول این اپ گفته: «این اپ در مراحل تکامل به سر می‌برد. ما در این اپ سعی کردیم سریع‌ترین راه برای خوش‌گذرانی را به وجود آوریم – به شکلی که کاربران فقط عکس‌های خود را آپلود کنند و از عکس‌های بقیه هم لذت ببرند نه اینکه کاربران را مجبور کنیم درگیر اشکال مختلف ورود و ثبت نام و متصل شدن به فیسبوک و توییتر بشوند، چیزی که در بقیه اپ‌ها رایج است.

قطعا این امکان را هم دارید که از طریق اپ Selfies عکس‌های خود را روی شبکه‌های اجتماعی محبوب‌تر مثل فیسبوک و توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارید. اگر این اپ بازخورد خوبی داشته باشد برای iOS هم ساخته خواهد شد.

اگر عاشق سلفی گرفتن هستید این اپ را امتحان کنید و در بهبود توانایی‌های آن به گروه توسعه دهنده‌اش کمک کنید.

مرجع: DigitalTrends

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *