افزایش تعرفه‌های ایرانسل در سکوت

افزایش تعرفه‌های ایرانسل در سکوت
  • 1393/5/6
  • حدیث دلبرد
  • 1

ایرانسل که همیشه برای انواع سرویس‌ها و خدمات خود اطلاع رسانی وسیعی می‌کرد و از پیامک گرفته تا تبلیغات تلویزیونی، اخبار را به اطلاع مشترکین می‌رساند، اینبار در سکوت تعرفه‌هایش را افزایش داد.

به گزارش ایتنا، از ابتدای مردادماه ایرانسل نرخ تعرفه‌های سیم‌کارت‌های اعتباری را افزایش داده است. این در حالی‌ست که از صحبت‌های مدیرعامل اپراتور دوم ، انتظار می‌رفت که شاهد افزایش تعرفه‌ها در سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل باشیم.

ایرانسل پیش از این تعرفه‌های سیم‌کارت‌های دائمی خود را کاهش داد؛ اما باید توجه کرد که فقط حدود یک میلیون از سیم‌کارت‌ها دائمی‌اند و حدود 90 درصد مشترکین ایرانسل، سیم‌کارت اعتباری دارند.

رگولاتوری نیز اعلام نمود که 30 تیرماه، ایرانسل خبر تغییر در تعرفه‌هایش را به سازمان داده‌است. بر این اساس نرخ پیامک چندرسانه ای و تماس به تلفن ثابت کاهش یافته است اما در باقی خدمات به نرخ تعرفه‌ها افزوده شده؛ در جدول زیر نرخ جدید تعرفه‌ها آمده است:

Capture

چندی پیش وزیر ارتباطات از همراه اول به خاطر بدسلیقگی انتقاد کرد. چرا که همراه اول، سقف مجاز را برای نرخ تعرفه‌هایش انتخاب نمود. از سوی دیگر، رایتل و ایرانسل برای تعرفه‌های پایین خود قدردانی شدند. کاهش تعرفه‌ها و افزایش کیفیت خدمات از دستور کارهای جدی وزارت ارتباطات است و با این وجود باید منتظر واکنش وزارت ارتباطات باشیم که می‌بایست به این موضوع رسیدگی کند.

/پایان/

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *