اولین آپدیت ویندوز فون 8.1 از کیس‌های تعاملی و فولدرها پشتیبانی می‌کند

اولین آپدیت ویندوز فون 8.1 از کیس‌های تعاملی و فولدرها پشتیبانی می‌کند
  • 1393/5/6
  • بهراد جاود
  • 2

مایکروسافت قصد دارد به زودی اولین آپدیت را برای ویندوز فون 8.1 عزضه کند و به همین خاطر برخی از ویژگی‌های این به روز رسانی را برای شرکت‌های سازنده سخت‌افزار منتشر کرده است. یکی از تغییرات ظاهری در این آپدیت، پشتیبانی از فولدرها است که به کاربران ویندوز فون اجازه می‌دهد یک تایل یا کاشی را روی یک تایل دیگر بکشند تا یک فولدر به وجود آورند و اپ‌ها را بهتر سازماندهی کنند. این ویژگی سال‌هاست که در اندروید و iOS وجود دارد و مایکروسافت هم وسوسه شده که این ویژگی را به ویندوز فون بیاورد.

WinPhone 8.1 u1

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب در این آپدیت، پشتیبانی کردن از کیس‌ها و ابزارهای تعاملی است. HTC، سامسونگ و ال جی همگی از کیس‌هایی استفاده می‌کنند که وقتی باز می‌شوند دیوایس را به حالت فعال درمی‌آورند یا در هنگام استفاده اطلاعاتی را روی صفحه به نمایش می‌گذارند. مایکروسافت هم تصمیم دارد همین امکانات را در ویندوز فون به کار ببرد تا سازندگان سخت افزارها در مورد کیس‌ها دست بازتری داشته باشند. ما این را می‌دانیم که HTC اکنون در حال کار بر روی نسخه ویندوز فون One است پس احتمال دارد کیس Dot View هم برای این دیوایس کاربرد داشته باشد.

WinPhone 8.1 u1

از دیگر ویژگی‌های موجود در این آپدیت می‌توان به یک دستور دفترچه تلفن دیوایس برای کورتانا که اجازه برقراری مکالمه از درون وسایل نقلیه با کورتانا را ممکن می‌سازد، پشتیبانی از وضوح 1280 در 800 و دیوایس‌های 7 اینچی، یک لایو تایل متوسط برای اپ Store و پشتیبانی از VoLTE اشاره کرد.هنوز مشخص نیست این آپدیت چه زمانی منتشر می‌شود.

مرجع: TheVerge

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *