Dragon Finga یک بازی کنگ‌فویی جذاب برای اندروید و ios

Dragon Finga یک بازی کنگ‌فویی جذاب برای اندروید و ios
  • 1393/5/8
  • پرهام مارزلو
  • 0

دنیای بازی‌های اندروید و ios آنقدر بزرگ و گسترده شده است که واقعا هر کاربری را برای دریافت بازی مورد علاقه‌اش گیج می‌کند. بازی‌هایی در سبک‌های معمایی، اکشن و پرهیجان، ورزشی و مسابقه‌ای گوشی‌ها را برای کاربرانشان تبدیل به یک ابزار بازی قدرتمند کرده اند. امروز نیز گویاآی‌تی قصد دارد شما را با یک بازی مهیج و بسیار جالب برای سیستم عامل اندروید و ios آشنا کند.

نام این بازی Dragon Finga می‌باشد که در سبک جنگی و رزمی طراحی شده است و برای علا‌قه‌مندان به کنگ‌فو توصیه می‌شود. به گفته‌ی سازندگان این بازی، با پرداختن به بازی Dragon Finga کم کم با کونگ‌فو که یک فرهنگ به حساب می‌آید آشنا می‌شوید. در ادامه با بررسی این بازی با ما همراه باشید.

Dragon-Finga_Tutorialهمانطور که ذکر شد، بازی Dragon Finga در سبک رزمی می‌باشد و با ارائه‌ی یک گیم‌پلی فوق العاده جذاب ساعت‌ها سرگرمی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. محیط بازی طبیعت بکر است. جنگیدن و نابود کردن دشمنان بر روی چمن‌های سبز واقعا لذت بخش و جالب است. حرکت‌های رزمی نیز از پیش تعیین شده نیستند و شما با کنترل شخصیت می‌توانید فن‌های مختلفی را بر روی دشمنان پیاده کنید. در بازی فقط یک شخصیت اصلی وجود دارد و مراحل هم باید یکی یکی طی شوند و حالت‌های بازی مختلفی مثل بازی آنلاین و چند نفره در آن دیده نمی‌شود.

Dragon-Finga-01

پس از نصب بازی در شروع باید آموزش‌هایی را از مربی خود آقای پینگ پشت سر بگذارید تا وارد مراحل اصلی بازی شوید. این آموزش‌ها شامل نحوه‌ی حرکت به طرفین، ضربه زدن به دشمنان و جمع کردن جوایز می‌شوند. برای مثال، برای حرکت به سمت چپ و راست کافیست با اسلاید صفحه به همان سمت این کار را انجام دهید؛ هرچه طولانی‌تر اسلاید بکشید، بازیکن بیشتر به آن سمت می‌رود. برای ضربه زدن به دشمنان نیز باید بر روی آنان کلیک کنید. این آموزش چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد.

dragon_finga5پس از پایان مراحل آموزشی، مطابق شکل زیر منویی در پیش رویتان ظاهر می‌شود که به شما امکان تکرار آموزش و یا شروع بازی یک‌نفره را می‌دهد. همچنین تنظیمات صدا، موزیک و ضبط ویدیویی از بازی را می‌دهد. با ضبط بازی می‌توانید آن را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

Dragon-Finga-Main-MenuDragon Finga با داشتن 250 مرحله مختلف در فضاهای متفاوت و زیبا به هیچ وجه کاربر را از خود زده نمی‌کند. سطح بازی نیز مرحله به مرحله بالاتر می‌رود و کشتن دشمنان سخت‌تر می‌شود. اما اگر در مراحل بالا به مشکل بر بخورید می‌توانید مراحل قبلی را تکرار و فن‌های جدیدی را بیامورزید. در بخش فروشگاه نیز می‌توانید آیتمهای مختلفی را خریداری کنید. از جمله آن‌ها می‌توان به آموزش دیدن حرکات و فنون جدید و یا افزایش نوار سلامتی خود اشاره کرد. برای خرید یا باید از جوایز و سکه هایی که از بازی بدست آورده‌اید استفاده کنید و یا پول بپردازید.

Dragon-Finga-Gold-Gemsدر گیم‌پلی بازی، جنگ و درگیری بسیار بیشتر از چیزی است که تصور می‌کنید. در هر مرحله دشمنان شیطانی زیادی قرار دارند و وظیفه‌ی شما کشتن همه‌ی آن‌ها در کمترین زمان ممکن می‌باشد؛ اما این کار به همین راحتی‌ها هم نیست! در هنگام جنگیدن باید مواظب نوار جان خود نیز باشید زیرا دشمنان بازی بسیار سرسخت هستند و با ضربات خود جان شما را به شدت تهدید می‌کنند.

در ابتدا فن‌ها و حرکت‌های زیادی برای انجام دادن ندارید اما با گذشتن از مراحل مختلف می‌توانید فن‌های جدیدتری را بیاموزید و اجرا کنید.

Dragon-Finga-04بازی Dragon Finga بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است و خبر خوش برای علاقه‌مندان به آن این است که به زودی تمام نمی‌شود. ما این بازی هیجان انگیز را به تمامی کاربران ios و اندروید پیشنهاد می‌کنیم. لینک‌های دسترسی به این بازی در فروشگاه‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید.

لینک برنامه در گوگل پلی

لینک برنامه در آیتونز

منبع مطلب

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *