فیسبوک آپشن پیام رسانی را از اپ موبایل اصلی خود حذف می‌کند!

فیسبوک آپشن پیام رسانی را از اپ موبایل اصلی خود حذف می‌کند!
  • 1393/5/8
  • بهراد جاود
  • 0

فیسبوک در کنار اپ اصلی خود برای موبایل، یک اپ پیام رسانی به نام Facebook Messenger هم دارد که فقط با هدف پیام رسانی ساخته شده است. با این حال آپشن پیام رسانی در اپ اصلی موبایل فیسبوک هم وجود دارد.

Facebook

اما حالا به نظر می‌رسد که فیسبوک قصد دارد آپشن پیام رسانی را از اپ اصلی موبایل خود حذف کند تا کاربران بتوانند فقط از طریق اپ Messenger فیسبوک به یک دیگر پیام بدهند. این موضوع را فیسبوک در یک ایمیل به کاربران اپ موبایل این شبکه اجتماعی اطلاع داده است. بخشی از این ایمیل را در زیر می‌خوانید:

ما می‌خواهیم به شما اطلاع دهیم که آپشن پیام رسانی در حال حذف شدن از اپ اصلی موبایل فیسبوک و انتقال به اپ Messenger است، اپی رایگان که برای پیام رسانی روزانه بسیار سریع‌تر و معتبرتر است. اپ Messenger همچنین دارای امکاناتی همچون راه‌هایی جدید برای ارسال عکس و ویدیو، تماس صوتی، استیکرها، چت‌های گروهی و بسیاری از امکانات دیگر می‌باشد.

به زودی شما را راهنمایی خواهیم کرد تا با اپ Messenger شروع به کار کنید. چند روز بعد هم یک نوتیفیکیشن برای یادآوری این موضوع در اپ اصلی موبایل فیسبوک دریافت خواهید کرد. آن لحظه ما از شما می‌خواهیم که یا اپ Messenger فیسبوک را نصب کنید یا اینکه به وب‌سایت فیسبوک مراجعه کنید تا به ویژگی پیام رسانی دسترسی پیدا کنید. البته همچنان نوتیفیکیشن پیام‌های جدید را در اپ موبایل فیسبوک دریافت خواهید کرد.

اینکه آیا فیسبوک خواهد توانست با این اقدامات اپ مسنجر خود را محبوب کند یا اینکه کاربران به دنبال راه‌های دیگر خواهند گشت جالب خواهد بود.

مرجع: Geeky-Gadget

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *