منتظر “سلفی‌ فون” مایکروسافت باشید!

منتظر “سلفی‌ فون” مایکروسافت باشید!
  • 1393/5/8
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

از مایکروسافت خبر می رسد که در این مدتی که سپری شد سخت مشغول کار بر روی عرضه دو ویندوز فون مجهز به نسخه ویندوز فون 8.1 جدید می باشد. منابع نزدیک به مایکروسافت نیز مدعی شده اند که استفان الوپ (Stephen Elop)، هر دو گوشی جدید این برند را در جریان جلسه ای که در این هفته در مایکروسافت برگزار گردیده، رونمایی کرده است.

جالب است بدانید که آقای الوپ در این جلسه، گوشی هوشمندی که با نام “selfie phone” شناخته می شود را در کنار تیزری که از این دو گوشی جدید نمایش داده، معرفی کرده است.

از مشخصات ویندوز فون اول مایکروسافت، که پیش تر می دانستیم با نام رمزی “Superman” لو رفته است، باید به وجود دوربین جلو (دوربین دوم) 5 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 4.7 اینچی اشاره داشت و از مشخصات ویندوز فون دوم که با نام رمزی “تسلا” پیش تر تصاویری از آن به بیرون درز کرده بود، خبر رسیده است که در دل خود دوربین Pure View را جای داده است.

Capture

آقای الوپ “تسلا” را یک گوشی میان رده رو به بالا با دوربین Pure View توصیف کرد.

“تسلا” احتمالا یک گوشی میان رده رو به بالا می باشد که جایگزینی برای ویندوز فون لومیا 720 خواهد بود.از ساخت این ویندزو فون جدید می توان نتیجه گرفت که تلاش جدید مایکروسافت، عرضه فناوری Pure View با قیمتی پایین تر است. شنیده ها حاکی از آن است که این گوشی جدید از ویندوز فون لومیا 930 کمی باریک تر و با ظرافت بیشتری طراحی شده باشد.

با توجه به اقدام آقای الوپ در جلسه مایکروسافت مبنی بر رونمایی از این دو محصول جدید، می توان نتیجه گرفت که زمان معرفی این گوشی ها چندان نیز دور از انتظار نمی باشد، حتی جو هارلو (Joe Harlow) اطلاعاتی در مورد یک یادداشت داخلی شرکت که مبنی بر برنامه زمانی انتشار این گوشی های جدید بود را فاش ساخته است.

انتظار می رود مایکروسافت یک بروز رسانی از ویندوز فون 8.1 را برای توسعه دهندگان و سازندگان دستگاه عرضه کند که شامل پیشرفت های سخت افزاری و قابلیت هایی برای آماده سازی سیستم عامل و هماهنگی با دستگاه های جدید باشد.

در کنار اسمارت فون های اختصاصی مایکروسافت، بنابر گزارشات به دست آمده برند HTC نیز در حال برنامه ریزی برای عرضه اسمارت فون One M8 با پلتفرم ویندوز فون توسط اپراتور “Verizon” در ماه آگوست می باشد.

[ منبع : theverge ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *