تبلت Nvidia Shield هم اکنون با قیمت 299 دلار در دسترس است

تبلت Nvidia Shield هم اکنون با قیمت 299 دلار در دسترس است
  • 1393/5/8
  • بهرام مرتاضی
  • 0

تبلت جدید و قدرتمند Nvidia یعنی Shield هم اکنون عرضه می شود. این اتفاق پس از اعلام رسمی Nvidia که دقیقاً یک هفته پیش بود، رخ داده است.

جالب است بدانید که تبلت Nvidia تنها با پرداخت 299 دلار قابل خرید است، گفتنی است که این قیمت در فروشگاه آنلاین ایالات متحده مخصوص شرکت Nvidia اعلام گشته است و سفارش آنلاین نیز قبول می کند. البته این قیمت اعلام شده تنها قیمتِ تبلت بدون کنترلر بی سیم است و کنترلر بازی Wi-Fi که کنار این تبلت تولید شده است به صورت جداگانه به فروش می رسد.

gsmarena_001 (6)

اگر شما علاقه مند به خرید کنترلر نیز می باشید باید مبلغ 59.99 دلارِ دیگر نیز پرداخت کنید. این کنترلر با کارایی خوب به همراه یک هندزفری استریو، یک میکروفون و صفحه ای لمسی ارائه می شود.

چیزی که شما همراه با تبلت Nvidia دریافت خواهید کرد یک DirectStylus 2 است، یک قلم نوری شتاب یافته ی گرافیکی که به شما در طراحی همه چیز کمک خواهد کرد.

Nvidia همچنین محافظی را برای تبلت شما تهیه کرده است. یک قاب پلی اورتان زیبا که به صورت خطوط درونی میکروفیبری طراحی شده است. قیمت این قطعه نیز 39.99 دلار است.

نسخه تبلتی که هم اکنون به فروش می رسد با حافظه داخلی 16GB و اتصال Wi-Fi است، یک نسخه 32GB با قابلیت اتصال LTE SKU به زودی با قیمت 399 دلار در بازار خواهد بود.

تبلت Shield صفحه ی نمایشی 8 اینچی با رزولیشن 1920در1200 پیکسل دارد و این دستگاه به چیپست قدرتمند خود شرکت Nvidia یعنی Tegra K1 مجهز شده است که مجهز به پردازنده 2.2 گیگاهرتزی چهار هسته ای Cortex-A15 در کنار یک پردازنده گرافیکی 192 هسته ای Kepler می باشد.

2GB رم، یک جفت دوربین 5MP (یکی برای جلو و یکی برای پشت) و یک شکاف مخصوص microSD از دیگر مشخصات این تبلت است. تبلت Nvidia Shield از سیستم عامل اندروید 4.4KitKat بهره می برد.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *