آیا Xperia Z3 Compact، پرچمداری از خانواده مینی ها خواهد بود!؟

آیا Xperia Z3 Compact، پرچمداری از خانواده مینی ها خواهد بود!؟
  • 1393/5/8
  • سهیل دارائی
  • 0

شنیده ها پیرامون محصول بعدی برند سونی، اسمارت فون Xperia Z3 Compact تمامی ندارد و ما تا به حال شاهد تصاویر فاش شده متعددی پیش از رونمایی رسمی این اسمارت فون بوده ایم.

جالب است بدانید که اخیرا چهار عدد تصویر جدید به همراه مشخصات فنی، از این محصول به دست آمده است که می توان با استناد بر آن ها نتیجه گرفت، خط تولید محصولات “Compact” سونی هم چنان مختص تولید اسمارت فون های خانواده مینی می باشد.

Xperia Z3 Compact

اطلاعات به دست آمده از این محصول جدید نشان می دهد که سونی در این اسمارت فون قصد استفاده از نمایشگری 4.6 اینچی دارد که کیفیت تصویر 1080 پیکسل را در اختیار کاربر قرار می دهد.

جالب است بدانید که این بار سونی طراحی همیشگی خود را کنار گذاشته است و تمایلی به استفاده از گوشه های لبه تیز در اسمارت فون Xperia Z3 Compact ندارد.در عوض سونی تصمیم به استفاده از لبه های گرد و منحنی شکل در پرچمداران آینده خود گرفته است!

Xperia Z3 Compact

نیاز به اضافه است که به نظر می رسد در این اسمارت فون جدید شاهد وجود بلندگوهای استریو در قسمت جلویی باشیم. به نظر می رسد که  Xperia Z3 Compact نیز همانند محصول پرطرفدار قبلی سونی (Xperia Z1 Compact) مورد استقبال خریداران اسمارت فون های مینی واقع شود.

بر طبق گزارشات به دست آمده، سونی پروسسور (پردازنده) اسنپ دراگون 801 بهینه شده را به عنوان مغز متفکر Xperia Z3 Compact قرار داده است، همچنین این مینی جدید مجهز به حافظه رَم 3 گیگابایتی خواهد بود.

شنیده ها حکایت از عملکرد ضعیف دوربین دوم تعبیه شده برای این محصول دارد اما دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسلی این مینی جدید می تواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

اگر کمی در تصاویر فاش شده از Xperia Z3 Compact دقت فرمایید، به وجود قابی شفاف پی خواهید برد که انتظار می رود قابی فلزی دورتادور این محصول را فرا گرفته باشد و پنل های جلویی و عقبی آن از جنس شیشه ساخته شده باشند.

Xperia Z3 Compact

درانتها لازم به ذکر است که زمزمه هایی مبنی بر رونمایی دو محصول سونی، یعنی Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact در ماه سپتامبر میلادی به گوش می رسد البته احتمال رونمایی از این محصولات در نمایشگاه IFA نیز وجود دارد.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *