آیا HTC J Butterfly اسمارت فونی ضد آب از آب در خواهد آمد؟!

آیا HTC J Butterfly اسمارت فونی ضد آب از آب در خواهد آمد؟!
  • 1393/5/9
  • سهیل دارائی
  • 0

از برند HTC خبر می رسد که طبق ادعای اپراتور ژاپنی KDDI، سخت مشغول کار بر روی عرضه اسمارت فونی جدید است.اپراتور ژاپنی KDDI مدعی شده است که اسمارت فون جدید برند HTC قرار است با نام تجاری ” J Butterfly” عرضه گردد و سخت افزاری بسیار مشابه با اسمارت فون HTC One دارد.البته شنیده ها حاکی از آن است که این اسمارت فون برای فروش بیشتر در بازار عرضه خواهد شد.

Capture

به نظر می رسد استفاده از نمایشگری پنج اینچی با کیفیت تصویر “full HD” در این محصول جدید قطعی شده است.گمانه زنی ها بر این است که HTC J Butterfly می تواند شما را در عکاسی از ماهی های داخل آب نیز کمک کند چرا که قرار است این اسمارت فون ضد آب باشد.

همچنین باید اضافه کنیم که HTC در این اسمارت فون جدید از دوربین های جدید خود بهره برده است و J Butterfly را به دو دوربین 13 مگاپیکسلی (دوربین اصلی) و 5 مگاپیکسلی (دوربین دوم) مجهز نموده است.

گفتنی است که این دوربین در قیاس با دوربین دوم “Ultrapixel” چهار مگاپیکسلی به کار رفته در HTC One تفاوت هایی دارد، اپراتور ژاپنی KDDI نیز مدعی شده است که دوربین دوم این اسمارت فون نوظهور HTC، قرار است مجهز به  قابلیت تنظیم عمق میدان (Duo Effect) می باشد.

Capture

از دیگر مشخصات فنی منتسب به HTC J Butterfly می توان به وجود پروسسور (پردازنده) Snapdragon 801, 802، دو گیگابایت حافظه رَم، 4 گیگابایت گنجایش ذخیره سازی داخلی، سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 کیت کت و قابلیت پشتیبانی از شبکه 11ac WiFi اشاره داشت.البته پشتیبانی از قابلیت های ارتباطی 4G و LTE نیز در این اسمارت فون به چشم می خورند.

حال باید به انتظار نشست و منتظر ماند که آیا HTC فقط قصد عرضه  J Butterfly را در بازار کشور ژاپن دارد یا آن را در سایر بازارهای جهانی نیز توزیع خواهد کرد.

» منبع : engadget «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *