قاب های معرفی شده برای iPad Air 2 وجود سنسور Touch ID را تایید می کند

قاب های معرفی شده برای iPad Air 2 وجود سنسور Touch ID را تایید می کند
  • 1393/5/9
  • بهرام مرتاضی
  • 0

iPad Air 2 امسال از راه خواهد رسید، همان طور که می دانید از مدت ها قبل با اخبار ضد و نقیض و تصاویر های ساختگی زیادی که درباره آن منتشر شده است وجود Pad Air 2 محرز شده است. اگر شما هم از دیدن تصاویر مختلف از قطعات iPad Air 2 یا دیدن ویدیو های مربوط به آن خسته شده اید نظرتان درباره شنیدن اخبار قاب هایی که قرار است برای این تبلت عرضه شوند چیست؟

gsmarena_001 (7)

گفته می شود که هر دو تصویر مربوط به یک سازنده ی چینی می باشد که از قبل این قاب ها را برای تبلت بعدی Apple پیش بینی کرده است. چیزی که در عکس ها دیده می شود گویای این نکته است که iPad Air بعدی دکمه اسکنر Touch ID (سنسور تشخیص اثرانگشت) خواهد داشت که این قابلیت به دکمه Home اضافه خواهد شد.

البته این نکته شاید با در نظر گرفتن اینکه در عکس های ساختگی پیشین به آن اشاره شده است زیاد شما را غافلگیر نکرده باشد، اما این بار شما با دیدن این قاب ها به یقین می رسید که این دکمه وجود خواهد داشت.

gsmarena_002 (1)

طبق گزارشات منتشر شده iPad بزرگ بعدی آپدیتی کوچک را در بخش پردازنده خواهد داشت. به غیر از Touch ID شایعه استفاده از چیپست A8 (که در iPhone 6 هم استفاده خواهد شد) و یک دوربین 8MP (که بالاتر از دوربین 5MP نسخه قبلی iPad Air است) نیز وجود دارد.

همچنین ممکن است این تبلت بدنه ای به مراتب باریک تر و درخشان تر نسبت به نسخه قدیمی اش داشته باشد، در حالی که اندازه ی صفحه و رزولیشن این تبلت تغییر نخواهد کرد.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *