صفحه نمایش سرفیس پرو 3 یکی از بهترین‌هاست!

صفحه نمایش سرفیس پرو 3 یکی از بهترین‌هاست!
  • 1393/5/9
  • بهراد جاود
  • 2

گروه تحقیقاتی DisplayMate که بیشتر به خاطر آزمایش‌هایش روی صفحه نمایش دیوایس‌های مختلف مشهور است، نگاه دقیقی به صفحه نمایش 12 اینچی سرفیس پرو 3 ساخت مایکروسافت انداخته است. گویا DisplayMate از صفحه نمایش سرفیس پرو 3 خیلی خوشش آمده است چراکه عنوان کرده است که این دیوایس دقیق‌ترین نمایش رنگ را در بین اکثر دیوایس‌هایی که بررسی شده است را داراست.

به گفته DisplayMate، سامسونگ گلکسی تب اس 10.5 همچنان در تحقیقات این گروه مقام اول از نظر صفحه نمایش را به خود اختصاص داده اما سرفیس پرو 3 از خیلی جهات با گلکسی تب اس 10.5 برابری می‌کند.

Surface Pro 3

از لحاظ راندمان انرژی سرفیس پرو 3 انرژی کمتری نسبت به بسیاری از تبلت‌های کوچک‌تر از خودش مصرف می‌کند. برای مقایسه می‌توان گفت که صفحه نمایش آیپد ایر اپل 66 درصد انرژی بیشتری نسبت به سرفیس پرو 3 مصرف می‌کند.

در جدول ارزش‌گذاری DisplayMate، سرفیس پرو 3 از نظر روشنایی امتیاز «خیلی خوب» را دریافت کرده است در حالی که تبلت‌هایی مثل آیپد ایر یا کیندل فایر HDX 8.9 از این نظر بهتر از سرفیس پرو 3 ارزش‌گذاری شده‌اند.

با این حال DisplayMate هنوز هم صفحه نمایش‌های گلکسی تب اس 8.4 و گلکسی تب اس 10.5 را بیشتر از همه می‌پسندد ولی سرفیس پرو 3 را هم یکی از بهترین‌ها می‌داند. در جدول این گروه کیندل فایر HDX 8.9 مقام سوم را دارد در حالی که آیپد ایر اپل اکنون در مقام چهارم قرار گرفته است.

مرجع: PhoneArena

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. خیلی ممنون مطلب خوبی بود. یک سوال داشتم
    این تبلت الآن توی ایران فروخته میشه؟ اگه نمیشه لطفا وقتی در ایران عرضه شد خبر بدین.

    1. تا جایی که من اطلاع دارم نه هنوز ارائه نشده توی ایران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *