برقراری تماس با اسکایپ از طریق Outlook.com

برقراری تماس با اسکایپ از طریق Outlook.com
  • 1393/5/11
  • Jeff Mosawy
  • 0

اگر یکی از کاربرانی باشید که از نرم‌افزار اسکایپ استفاده می‌کنند و در کنار آن، حسابی در وب‌سایت Outlook.com داشته باشید،‌ برای شما خبر خوبی داریم!

احتمالاً از خریداری شرکت Skype توسط شرکت بزرگ Microsoft که پیش‌تر صورت گرفت، اطلاع داشته باشید. مایکروسافت با همکاری اسکایپ برای کاربرانش این امکان را فراهم ساخت تا کسانی که از سرویس‌های Skype استفاده می‌کنند، بتوانند از طریق وب‌سایت Outlook.com و درست در داخل حساب ایمیلشان، اقدام به برقراری تماس در بستر Skype نمایند.

outlook_home_page

برای برقراری تماس با اسکایپ از طریق Outlook.com…

قدم اول‌:‌ ابتدا وارد وب‌سایت Outlook.com شده و با وارد نمودن اطلاعات حساب کاربری خود، داخل بخش ایمیل شوید. اگر که تا کنون حسابی در وب‌سایت مایکروسافت نداشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً یک حساب برای خود ایجاد کنید. حساب‌های Outlook کاملاً رایگان هستند و تنها چند دقیقه زمان می‌برد!

قدم دوم: پس از ورود به حساب Outlook خود، در گوشه‌ی بالای سمت راست، آیکون Message را مشاهده می‌کنید؛ بر روی آن کلیک کرده تا پنجره‌ای در کنار صفحه باز شود. پس از برقراری ارتباط، ممکن است لیستی از مخاطبین خود را در این پنجره ببینید.

outlook_message_icon

قدم سوم: ممکن است که نیاز به ادغام دو حساب اسکایپ و حساب Outlook داشته باشید. در هر حال، پیش از هرچیزی اقدام به نصب Plug-in ارائه شده با کلیک بر روی آیکون Skype کنید. پس از نصب این Plug-in، از شما درخواست ادغام دو حساب را خواهد کرد.

get_skype_plugin

قدم چهارم: حال پس از آنکه همه چیز با موفقیت به اتمام رسید، کافیست که با کلیک بر روی Start New Conversation، مخاطب دلخواه خود را انتخاب کرده و سپس با او از طریق اسکایپ تماس بگیرید.

منبع مقاله (با ویرایش از گویا آی‌تی)

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *