معرفی بهترین اپلیکیشن‌های ios در جولای 2014

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های ios در جولای 2014
  • 1393/5/12
  • پرهام مارزلو
  • 2

ممکن است در بین میلیون‌ها اپلیکیشن که هر ماه برای پلتفرم‌های مختلف وارد فروشگاه‌ها می‌شوند گم شده باشید و ندانید که بهترین‌ها کدام‌اند، به همین خاطر تصمیم گرفتیم هر ماه، لیستی از بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های منتشر شده در آن‌ ماه را برای شما عزیزان فراهم کنیم تا بتوانید برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود را انتخاب نمایید.

این برنامه‌ها مربوط به سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز فون و ios می‌باشند و برخی رایگان و برخی پولی هستند که البته امکان دانلود آن‌ها در سایت‌های دیگر وجود دارد.در این مطلب به معرفی برنامه‌های ios می‌پردازیم و در روزهای آینده برنامه‌های مربوط به اندروید و ویندوزفون را نیز برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

mobile.apps_1. برنامه Kinomatic

قیمت:1.99 دلار
کاربرد: عکس و فیلم
لینک فروشگاه برای آیفون و آیپد

این برنامه امکان فیلم‌برداری و عکس‌برداری را با قابلیت‌های جدید برای کاربران فراهم می‌کند و دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند نیز می‌باشد.

همچنین ابزار کاربردی و حرفه‌ای برای ویرایش فیلم‌ها و نیز در آن جای گرفته است. بسیاری از کاربران از سرعت ویرایش فایل‌های ویدیو‌یی و کلیپ‌ها در این اپلیکیشن غافلگیر شده‌اند.

در هنگام فیلم‌برداری دکمه‌های فراوانی برای فوکوس دوربین، حجم صدای ویدیو در هر لحظه و قابلیت‌های دیگر قرار گرفته‌ است. در مجموع این برنامه در زمینه‌ی فیلم‌برداری یکی از بهترین‌های می‌باشد و فعلا فقط برای سیستم عامل ios منتشر شده است.

Kinomatic2. برنامه Matter

قیمت: 1.99 دلار
کاربرد: فیلم و عکس
لینک برنامه برای آیفون و آیپد

برنامه‌نویسان Pixite هربار با یک برنامه جدید و حرفه‌ای کاربران را شادمان و غافلگیر می‌نمایند و این بار نیز برنامه‌ی Matter را به کاربران ios ارائه کرده‌اند.

این برنامه در زمینه‌ی ویرایش و اضافه کردن افکت‌های زیبا به عکس‌ها و حتی ویدیوها واقعا بی نظیر است. با استفاده از این برنامه می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را به شکل سه بعدی و متفاوتی در آوردید. پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را از دست ندهید.

Matter3. برنامه Numerics

قیمت: 19.99 دلار

لینک برنامه برای آیفون و آیپد

این برنامه برای کسانی که روزانه به بیزینس‌های متفاوت مشغول هستند ساخته شده است و به آن‌ها کمک می‌کند تا تمام این موراد را در یک اپلیکیشن و یک بخش جمع و جور در اختیار داشته باشند و از وقت خود صرفه‌جویی نمایند.

Numerics4. Overcast:Padcast player 

قیمت:رایگان
کاربرد: موسیقی و رادیو
لینک برنامه برای آیفون و آیپد

این برنامه قدرتمند و حرفه‌ای را به کسانی که به زبان انگلیسی مسلط می‌باشند توصیه می کنیم؛ به کمک این برنامه می‌توانید فایل‌های صوتی پادکست را با کیفیت بالا گوش دهید.

همچنین برنامه دارای قابلیت‌های کاربردی برای گوش دادن به این فایل‌های صوتی نیز می‌باشد. این برنامه‌ی رایگان و فوق‌العاده را از دست ندهید.

Overcast-Podcast-Player5. برنامه Hours Time Tracking

قیمت: 4.99 دلار
کاربرد: بهره‌وری
لینک برنامه برای آیفون و آیپد

محیط کاربری حرفه‌ای و زیبا، یادآورهای هوشمند، مدیریت زمان و کارهای روزمره تنها بخشی از امکانات این برنامه هوشمند برای سیستم عامل ios می‌باشند. این برنامه به جلوگیری از هدر رفتن وقت کمک بسیاری می‌کند و همچنین جایزه‌ی طراحی زیبا را در فروشگاه از برنامه‌نویسان بدست آورده است.

Hours-Time-Tracking6. برنامه Real Simple Checklist

قیمت: رایگان
کاربرد: بهره‌وری و صرفه‌جویی در وقت
لینک برنامه برای آیفون و آیپد

این برنامه با  لیست در زمینه‌های متفاوت برای کسانی که روزانه مشغله‌ی فراوانی دارند بسیار مناسب است و کاربران می‌توانند تمامی این موراد را در برنامه وارد کرده و مدیریت جامعی بر روی آنان داشته باشند. همچنین می‌توان برای این کارهای روزانه یادآور قرار داد و یا آنان را با دوستان و همکاران خود به اشتراک گذاشت.

Real-Simple-Checklist7. Together

قیمت: 9.99 دلار

کاربرد: بهره‌وری

لینک برنامه برای آیفون و آیپد

این برنامه به تمام کاربران ios توصیه می‌شود و بسیار کاربردی و حرفه‌ای می‌باشد. تمام اطلاعات از قبیل یادداشت‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها، موزیک‌ها، اسناد، صفحات اینترنتی بوک مارک شده و… را می‌توان به صورت یکجا در این برنامه در اختیار داشت.

دیگر برای هر کاری باید وارد برنامه Together شوید و این کار موچب صرفه‌جویی در وقت شما عزیزان می‌شود.

Together8. برنامه Signal

قیمت: رایگان
کاربرد: پیام رسانی
لینک برنامه برای آیفون و آیپد

ممکن است دوست نداشته باشید کسی به سمت مکالمات و پیام‌های شما برود، این برنامه به شما کمک می‌کند تا پیام‌ها و مکالمات خود را مخفی کرده و فقط خودتان به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این برنامه رایگان بوده و به همه ی شما عزیزان پیشنهاد می‌شود.

Signal9. برنامه Bamboo Paper

قیمت: فعلا رایگان می باشد پس عجله کنید

کاربرد: یادداشت و طراحی حرفه‌ای

لینک برنامه برای آیفون و آیپد / لینک برنامه برای اندروید

شاید اگر بخواهیم بهترین برنامه ماه جولای برای اندروید وآیفون را مشخص کنیم، Bamboo Paper از مهمترین برنامه‌ها برای کسب این عنوان باشد. این برنامه توسط شرکت معروف Wacom طراحی و ارائه شده است. این برنامه به شما اجازه یادداشت و طراحی هرآنچه که بخواهید را می‌دهد.

Bamboo-Paper10. برنامه Yahoo finance

قیمت: رایگان
کاربرد: فاینانس
لینک برنامه برای آیفون و آیپد / لینک برنامه برای اندروید

با کمک این اپلیکیشن رایگان تمامی اخبار مرتبط با اقتصاد و فاینانس را از سرور خبری یاهو در اختیار داشته باشید.

Yahoo-Finance

 لینک منبع مطلب

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. بازتاب: معرفی بهترین اپلیکیشن‌های ios در جولای ۲۰۱۴ + عکس
  2. بازتاب: بهترین اپلیکیشن‌های اندروید و ویندوزفون در جولای ۲۰۱۴ | آی تی دان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *