نگاهی بر آمار فوق العاده نسخه بتا بازی Destiny

نگاهی بر آمار فوق العاده نسخه بتا بازی Destiny
  • 1393/5/13
  • سهیل دارائی
  • 0

بر طبق آخرین گزارشات به دست آمده پیرامون نسخه بتا بازی Destiny، نزدیک به 4.6 میلیون گیمر با این بازی سرگرم شده اند! آمار دیوانه کننده دیگر این است که این گیمر ها نزدیک به 88.4 میلیون بازی به انجام رسانده اند که در نوع خود رکورد جالبی برای نسخه بتا بازی Destiny به حساب می آید.

Capture

حال کمی روی آمارهای این نسخه بتا ریز می شویم.در طول این مدت گیمرها توانسته اند 6.5 میلیون “Guardians” (محافظین یا نگهبانان) بسازند و 851,264 نفر مسافر ماه شده اند ولی از این تعداد فقط 1,969 نفر موفق به فرود بر روی کره ماه شده اند.

حال بد نیست تا سَری هم به آمار کشته ها بزنیم! گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که در این مدت ۱۶۴ میلیون “Guardians” کشته شده و گیمرها 3.7 میلیارد نفر را نابود کرده اند.شاید واحد میلیارد برای شما تعجب برانگیز باشد ولی باید اذعان کنیم که دُرست خوانده اید.

البته 62 میلیون “Guardians” نیز دیگر هم نوعان خود را از مرگ نجات داده اند، اما بشنوید از آمار استفاده گیمرها از اپلیکیشن مخصوص این بازی! گزارش شده است که اپلیکیشن مخصوص این بازی با استقبال 777,000 گیمر رو به رو شده است.

این آمار به دست آمده آن قدر به مذاق کمپانی بازیساز خوش آمده که، David Dague مدیر بخش ارتباط عمومی این کمپانی از گیمرها بابت استقبال از نسخه بتای بازی Destiny تشکر کرده است.

در انتها شایان ذکر است که این بازی قرار است در تاریخ نهم سپتامبر میلادی مصادف با سه شنبه ۱۸ شهریور ماه، میهمان گیمرها در کنسول های بازی PS3, PS4, Xbox 360 و Xbox One خواهد بود.

» منبع : vg247 «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *