تصاویری از رقیب احتمالی آیفون 6! تصاویر گلکسی آلفا لو رفت!

تصاویری از رقیب احتمالی آیفون 6! تصاویر گلکسی آلفا لو رفت!
  • 1393/5/13
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

اکنون دیگر همه می دانیم که سامسونگ در حال آماده سازی یک گوشی هوشمند متفاوت از خانواده Galaxy خود می باشد، گوشی هوشمندی که با اعضای خانواده خود تفاوت دارد و برای رقابت با آیفون 6 ساخته شده و موفقیت آن با توجه به مشخصات فنی و سبک طراحی و جنس بدنه آن اجتناب ناپذیر است.

Capture

این گوشی هوشمند که با نام Galaxy Alpha شناخته می شود، اولین گوشی هوشمند اندرویدی ساخته شده توسط سامسونگ است که جنس بدنه آن از فلز می باشد!

با استناد بر تایید منابع معتبر، گلکسی آلفا سامسونگ مجهز به صفحه نمایشی 4.8 اینچی با کیفیت 720p از نوع AMOLED (که می تواند پا به پای آیفون 6 پیش برود) است.

همچنین وجود پردازنده هشت هسته ای Exynos 5433 که با پردازنده گرافیکی Mali-T628 جفت شده است، دو گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین جلو 2 مگاپیکسلی، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و سیستم عامل اندروید 4.4.4 از دیگر مشخصات فنی این اسمارت فون فلزی سامسونگ است.

Capture

بر اساس شایعاتی که هر روز به حقیقت نزدیک تر می شوند این گوشی هوشمند در اوایل پاییز رونمایی می شود. امروز ما واضح ترین تصاویری که تا کنون از Galaxy Alpha به بیرون درز کرده است را برای شما قرار داده ایم، آنها تائید می کنند این اسمارت فون آماده رسیدن به دست کاربران است و رفته رفته باید منتظر عرضه گلکسی آلفا به بازار باشیم.

Capture

اگر چه طراحی Galaxy Alpha جسورانه است، اما شکل کشیده، قاب فلزی و متالیک آن شبیه به Xperia Z2 سونی به نظر می رسد.بی شک با صرف نظر از طراحی گوشی هوشمند Galaxy Note 3، گلکسی آلفا زیبا ترین گوشی از خانواده Galaxy می باشد که تا به امروز دیده شده است.

[ منبع : phonearena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *