ویرایش تگ‌ و تصویر موزیک‌ها در اندروید با MP3dit

ویرایش تگ‌ و تصویر موزیک‌ها در اندروید با MP3dit
  • 1393/5/13
  • پرهام مارزلو
  • 13

ممکن است کالکشن‌ها و آلبوم‌های فراوانی در کامپیوتر خود داشته باشید و بخواهید آن‌ها را در دیوایس اندرویدی خود گوش دهید اما برخی از این آهنگ‌ها و آلبوم‌ها به دلیل نداشتن تگ‌های درست (نام خواننده،نام آهنگ، نام آلبوم و…) در موزیک پلیر اندروید شما به خوبی دسته بندی نشوند.

حتی ممکن است تصویر این موزیک‌ها غیر مرتبط با آن‌ها باشد و یا تبلیغی از یک سایت دانلود موزیک! بسیاری از کسانی که به زیبایی محیط کاربری موزیک پلیر اهمیت می‌دهند و از طرفی از این برنامه استفاده زیادی می‌کنند با این شکل رو برو هستند.

امروز می‌خواهیم این مشکل شما را با برنامه‌ی MP3dit حل کنیم. این برنامه به کاربران اجازه ویرایش تمامی اطلاعات و تگ‌های یک آهنگ و یا آلبوم کامل را می‌دهد. از جمله این اطلاعات می‌توان به نام خواننده، نام آهنگ، نام آلبوم مورد نظر اشاره کرد.

MP3dit-Android-Homeاین برنامه اجازه‌ی ویرایش فایل‌های صوتی با فرمت‌هایی نظیر MP3، MP4، M4A، OGG، FLAC را به کاربران می‌دهد. همچنین اگر بخواهید عکس یک فایل صوتی را تغییر دهید باید ابتدا اطلاعات آن را صحیح و کامل کنید و سپس برنامه از طریق گوگل عکس‌های مرتبط را پیشنهاد می‌دهد و می‌توانید یکی از بهترین آن‌ها را انتخاب نمایید.

منوی اصلی برنامه دارای 4 بخش است. بخش اول مربوط به آهنگ‌ها به صورت تکی و بخش دوم مربوط به آلبوم‌ها می‌باشد. پس از ورود به بخش آهنگ‌ها، می‌توانید آن‌ها را با آلبوم و یا خواننده مرتب کنید و پیدا کردن آن‌ها را راحت‌تر کنید.

MP3dit-Android-Batch-Selectتمامی تغییراتی را که بر روی یک فایل انجام دهید به سرعت انجام شده و بر روی موزیک پلیر دستگاه نیز ویرایش می‌شود. همچنین می‌توانید چند آهنگ و یا آلبوم را انتخاب کنید و آن‌ها را با هم ویرایش و در نهایت ادغام نمایید. یکی دیگر از ویژگی‌های برنامه امکان تعیین ترتیب آهنگ‌های یک آلبوم می‌باشد.

MP3dit-Android-Editبه کمک برنامه می‌توانید ژانر هر موزیک و یا آلبوم را نیز تعیین کنید تا یک دسته‌بندی حرفه‌ای را در موزیک‌پلیر خود داشته باشید. برنامه به طور اتوماتیک آلبوم‌های خراب و آهنگ‌های مشکل‌دار را ویرایش می‌کند. در مجموع هر چیزی را که در زمینه‌ی ویرایش‌ اطلاعات و تگ‌های فایل‌های صوتی بخواهید را در این برنامه می‌یابد. پس از استفاده از برنامه هیچ باگ و یا نقصی را در آن مشاهده نکردیم.

MP3dit-Android-Google-Imagesپس از استفاده از این برنامه و ویرایش آهنگ‌هایتان، موزیک‌پلیری پر از آهنگ‌های مختلف با تگ‌های صحیح و تصاویر کامل خواهید داشت. پس از استفاده از برنامه موزیک‌پلیر گوشی مورد تست ما به شکل زیر و صحیح و عاری از هر عکس و یا اطلاعات تبلیغاتی شد. البته این مرتب کردن و ویرایش اگر برای تعداد زیادی از آلبوم‌ها باشد کمی وقت‌گیر است اما در مجموع ارزشش را دارد.

Screenshot_2014-07-31-10-20-35برنامه Mp3dit دارای دو نسخه‌ی رایگان و پولی می‌باشد که نسخه‌ی پولی دارای هیچگونه تبلیغاتی نیست. البته این نسخه‌ی پولی و بدون تبلیغات را می‌توانید از سرور گویا‌آی‌تی و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای دریافت کنید. لازم به ذکر است که قیمتاین برنامه ارزشمند و پرکاربرد حدود 4 دلار می‌باشد و به شما پیشنهاد می‌کنم که حتما آن را دریافت کنید:

لینک دانلود مستقیم برنامه از سرور گویاآی‌تی (حجم حدودا 1 مگابایت)

لینک منبع برنامه در فروشگاه گوگل‌پلی

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 13 دیدگاه
  1. سلام
    واقعا ممنونم به خاطر برنامه خوبتون
    خیلی دنبال همچین چیزی بودم .

    دستتون درد نکنه . بوس

  2. واقعا خواستم گریه کنم عجب برنامه ای دارید. میتونیم هر عکسی برای آهنگ بزاریم واقعا تشکر ویژه ای از شما دارم

    1. میشه بگید چگونه ؟؟؟؟؟؟؟ چون هر چه انتخاب میشود، تغییر اعمال نمی شود

    1. آیا شما توانستید عکس را نیز تغییر بدید؟ چرا عکس انتخاب میشود اما تغییر داده نمی شود ؟

  3. این که همش ارور میده کجاش برنامه خوبیه آهنگو انتخاب میکنی Edetمیزنی ارور میده پسند نشد برنامه تون

  4. جهت اطلاع دوستان: برای اینکه عکس را بتوان تغییر داد اولا باید خود آن آهنگ دارای عکس باشد، سپس عکس که میخواهد انتخاب کنید باید از قسمت گالری انتخاب کنید، نه از قسمت recent . اگر آهنگی عکس نداشت آن را با یک آهنگی که خودش دارای عکس است در یک آلبوم قرار داده، اکنون این دو آهنگ دارای یک عکس میشوند، سپس عکس مورد نظر را از گالری انتخاب کرد، سپس آن آهنگی را که نمیخواهید از آن آلبوم removed کنید.
    امیدوارم تونسته باشم کمکی کنم.

  5. سلام.میخواستم بدونم چرا کاور و عکس بعضی از اهنگهای گوشی خود به خود عوض میشه و به کاور یه اهنگ دگ از اهنگهای موجود روی گوشی تغییر پیدا میکنه

    1. وقتی چندتا آهنگ اسم آلبشون یکی باشه در اکثر پلیرها کاور همشون یکی میشه حتی اگه باهم فرق داشته باشن . من پیشنهاد میکنم آلبوم رو اینجوری بزاری تا مشکلی پیش نیاد ؛ اسم آهنگ رو بنویس و جلوش single بنویس مثلا اگه اسم آهنگ دوباره باشه تو قسمت آلبوم بنویس : Dobare Single

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *