برای رویارویی با گلکسی نوت 4 آماده هستید؟ دعوتنامه سامسونگ برای IFA 2014 منتشر شد

برای رویارویی با گلکسی نوت 4 آماده هستید؟ دعوتنامه سامسونگ برای IFA 2014 منتشر شد
  • 1393/5/14
  • بهراد جاود
  • 0

رویداد IFA کمتر از یک ماه دیگر در برلین آلمان برپا خواهد شد و این‌طور که معلوم است سامسونگ قصد دارد درست یک روز قبل از برپایی عمومی آن، یک رویداد برای خودش به راه اندازد.

ضمنا این رویداد یک رویداد معمولی هم نخواهد بود بلکه یکی از همان دورهمی‌های Unpacked است که معمولا در آن صحبت از نسخه جدید یکی از محصولات برتر سامسونگ به میان می‌آید. قبلا سامسونگ در IFA از گلکسی نوت پرده برداری کرده بود و امسال هم احتمالا همین رخداد تکرار خواهد شد.

رویداد Unpacked قبلی سامسونگ در کنگره جهانی موبایل یا همان MWC برپا شد، جایی که سامسونگ پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس 5، ساعت‌های هوشمند Gear 2 و Gear 2 Neo و مچ‌بند Gear Fit را معرفی کرد. در Unpacked 2 که قرار است در تاریخ سوم سپتامبر برابر با دوازدهم شهریور برپا شود به احتمال زیاد شاهد درخشش گلکسی نوت 4 خواهیم بود، گلکسی نوتی که قرار است قدرتمندترین نوتی باشد که تا کنون دیده‌ایم.

Galaxy Note 4

هیجان انگیز نیست؟ نوت 4 می‌تواند با صفحه نمایش 5.7 اینچی AMOLED و وضوح 2560 در 1440 پیکسلی‌اش پاسخی باشد به LG G3!

نیرو بخش این صفحه نمایش بزرگ شاید پردازنده Snapdragon 805 باشد یا شاید هم یکی از پردازنده‌های هشت هسته‌ای Exynos ساخت سامسونگ، همچنین احتمال می رود به فناوری اسکن چشم هم مجهز باشد و طراحی کاملا متفاوتی داشته باشد.

سال گذشته سامسونگ در کنار معرفی گلکسی نوت 3 ساعت هوشمند Gear خود را هم معرفی کرد و بعید نیست امسال هم شاهد حضور یک ساعت هوشمند جدید از سامسونگ در IFA باشیم. شاید هم سامسونگ یک رقیب برای عینک هوشمند گوگل رو کند. منتظر خبرهای جدید از سامسونگ باشید.

مرجع: DigitalTrends

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *