فبلت Lenovo Vibe Z2 Pro رسما معرفی شد

فبلت Lenovo Vibe Z2 Pro رسما معرفی شد
  • 1393/5/15
  • سهیل دارائی
  • 0

سرانجام برند چینی لنوو به شایعاتی که پیرامون پرچمدار جدید خود مطرح شده بود، رنگ و بویی از واقعیت بخشید و فبلت Vibe Z2 Pro خود را رسما معرفی نمود.

گفتنی است که لنوو در این فبلت از صفحه نمایشی 6 اینچی با کیفیت تصویر QHD بهره برده است که تراکم پیکسلی 490 ppi را به همراه دارد.از لحاظ طراحی نیز این فبلت بسیار زیبا و شکیل است و بدنه براق فلزی، زیبایی های آن را دو چندان کرده است.

2014-07-31-VibeZ2Pro-3

شایان ذکر است که این فبلت نوظهور در دل خود پروسسور (پردازنده) اسنپ دراگون 801 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز را جای داده است.حافظه رَم در نظر گرفته شده برای این فبلت، 3 گیگابایت است.لنوو تصمیم گرفته است تا Vibe Z2 Pro را مجهز به دوربینی 16 مگاپیکسلی با سنسور BSI کند که قابلیت هایی چون تثبیت کننده تصویر نوری و ضبط ویدیو با فرمت 4K در آن گنجانده شده است.

طراحی این فبلت را که بررسی کردیم، می توان اذعان کنیم که در نگاه اول، بدنه براق فلزی Lenovo Vibe Z2 Pro، ضخامت 7.7 میلی‌ متر آن و در نهایت حاشیه ها و لبه های باریک در اطراف صفحه‌ نمایش، زیبایی این فبلت را دو چندان کرده است.

از دیگر مشخصات فنی فبلت Lenovo Vibe Z2 Pro می توان به وجود باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شبکه 4G LTE و قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت اشاره داشت.شنیده ها حاکی از آن است که این فبلت قرار است در ماه سپتامبر میلادی با سه رنگ طلایی،سفید و مشکی به بازار عرضه گردد.

در انتها شایان ذکر است که تا به حال هیچ صحبتی در رابطه با قیمت تمام شده Lenovo Vibe Z2 Pro مطرح نشده است.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *