تصاویری تازه از Sony Xperia Z3 فاش شد!

تصاویری تازه از Sony Xperia Z3 فاش شد!
  • 1393/5/15
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 1

هفته پیش ما شاهد تصاویری فاش شده از Sony Xperia Z3 Compact بودیم، گویا این هفته نیز نوبت به  Sony Xperia Z3 رسیده و ما شاهد تصاویر کاملی از این گوشی می باشیم.

gsmarena_001

گوشی هوشمند Sony Xperia Z3 از لحاظ شکل و ظاهر شبیه به مدل کنونی یعنی Z2 می باشد. اسلات های microSIM و microSD با درب باز شونده ، درب باز شونده دیگری برای پورت میکرو USB، پین های POGO برای شارژر و اسپیکر های استریو در پنل جلویی، اطلاعاتی است که از تصاویر فاش شده به دست آمده است.

gsmarena_007

دوربین عقب به لنز “G Lens” مجهز شده و یک فلاش LED نیز به همراه دارد، اما نکته جالب اینجاست که کیفیت دوربین که کنار آن ذکر شده XX.X مگاپیکسل درج شده است، هر چند بر اساس شایعات سونی باز هم می خواهد از سنسور قوی 20.7 مگاپیکسلی خود استفاده کند.

gsmarena_001

متاسفانه تصاویر جدید فاقد اطلاعاتی برای اندازه گیری ابعاد می باشد پس نمی توانیم اندازه صفحه نمایش را به درستی مشخص کنیم (این ابعاد می توانستند برای تشخیص این که این گوشی Z3 و یا Z3 Compact می باشد به کمک ما آیند)، کناره های گوشی از Xperia Z2 نازک تر به نظر می رسد، اما کاور پشتی شفاف اندازه واقعی آن ها را مخفی می کند.

سونی از پرجمدار خود با شماره مدل H2 2013 یا همان Z1 در نمایشگاه IFA رونمایی کرد و Xperia Z2 را نیز در جریان همایش MWC به نمایش گذاشت، IFA در راه است و به نظر می رسد سونی برای تاریخ سوم سپتامبر برنامه هایی دارد.

[ منبع : gsmarena ]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. خواهشا وقتی رونمایی شد.یک مقاله بنویسید و z1 z2 z3 رو با هم مقایسه کنید.چون واقعا آدم بین این 3 مدل گیج میشه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *