بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در جولای ۲۰۱۴

بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در جولای ۲۰۱۴
  • 1393/5/16
  • پرهام مارزلو
  • 0

هفته‌ی گذشته منتخبی از بهترین اپلیکیشن‌های ios در ماه جولای 2014 را برایتان آماده کردیم و در آن به بررسی کوتاه تک تک اپلیکیشن‌ها پرداختیم. امروز نیز قصد داریم بهترین‌های اندروید در جولای 2014 را معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

mobile.apps_1. Commandr For Google Now

قیمت: رایگان
کاربرد: بهره‌وری
لینک برنامه برای اندروید

این برنامه به عنوان یکی از بهترین‌های اندروید در این ماه معرفی شده است و نمره‌ی خوبی از کاربران در فروشگاه گوگل‌پلی دریافت کرده است. Commandr به شما اجازه می‌دهد تا دستور‌هایی را به صورت همیشگی در بخش Google Now قرار دهید.

لازم به ذکر است که نیازی به روت بودن گوشی جهت استفاده از این برنامه کاربردی نیست. اگر از برنامه‌ی Google Now استفاده می‌کنید این برنامه را حتما امتحان کنید.

Commandr-for-Google-Now2. Better Open with

قیمت: رایگان
کاربرد: بهره‌وری
لینک برنامه برای اندروید

یکی از مشکلاتی که کاربران با سیستم‌عامل اندروید دارند، انتخاب برنامه برای باز کردن فرمت‌های مختلف می‌باشد. برای مثال بارها پیش آمده است که در بخش google Now بخواهید صفحه‌ای را باز کنید و از شما پرسیده شود که از کدام مرورگر استفاده می‌کنید، می‌توان با انتخاب گزینه‌ی Always مرورگری را به صورت همیشگی استفاده نمود اما پس از مدتی انگار گوشی این مورد را فراموش می‌کند و دوباره از شما این سوال را می‌پرسد.

Better Open With این مشکل را برای همیشه حل می‌کند.
با استفاده از این برنامه، اپلیکیشن مربوط به باز کردن هر فرمت‌ها می‌توانید برای همیشه انتخاب نمایید و دیگر از شما سوالی مبنی بر انتخاب اپلیکیشن پرسیده نخواهد شد.

Better-Open-With3. مرورگر Atlas

قیمت:رایگان
کاربرد:وب‌گردی
لینک دانلود اندروید

مرورگر اطلس در زمینه‌ی وب‌گردی یکی از بهترین‌های سال 2014 می‌باشد. این مرورگر علاوه بر امکانات معمول و شناخته شده، امکانات جدیدی را برای کاربران فراهم کرده است.

یکی از این امکانات تعویض سریع حالت دسکتاپ و موبایل وب‌سایت‌ها است. اگر به یک مرورگر جدید و با امکانات متفاوت فکر می‌کنید، پیشنهاد ما به شما مرورگر اطلس می‌باشد.

Atlas-Web-Browser4. برنامه MyRoll Flayvr

قیمت:رایگان
کاربرد: عکس و ویدیو
لینک دانلود برای اندروید

برنامه Myroll تجربه‌ای متفاوت را در داشتن یک گالری عکس و ویدیو به کاربران ارائه می‌دهد. این برنامه به نسبت گالری پیش‌فرض اندروید پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌‌تر به نظر می‌رسد. نحوه‌ی مرتب کردن آلبوم عکس‌های شما در این برنامه بسیار متفاوت است.

MyRoll-Flayvr5. HTC Clock

قیمت: رایگان
کاربرد: تاریخ و ساعت
لینک برنامه برای اندروید

HTC Clock در زمینه ساعت و تاریخ امکانات فراوانی را به کاربران ارائه می‌ند که از جمله آن می‌توان ساعت جهانی را نام برد. از جمله دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به زنگ هشدار هوشمند و تایمر اشاره کرد. پیشهاد می‌کنیم این برنامه رایگان و جالب را از دست ندهید.

HTC-Clock6. HTC Sense Input

قیمت: رایگان
کاربرد: کیبورد
لینک برنامه برای اندروید

این برنامه به شما کمک می‌کند تا سرعت تایپ خود و کار کردن با کیبورد را افزایش دهید. این کیبورد هوشمند با در نظر گرفتن تایپ‌های قبلی شما، پیشنهادهای متناسبی را هنگام تایپ یک لغت به شما می‌دهد.

همچنین یکی از قابلیت‌های این کیبورد Trace نام دارد، به کمک این قابلیت می‌توانید تنها با یک دست تایپ کنید. این برنامه به کسانی که اهل پیامک دادن و تایپ هستند پیشنهاد می‌شود.

HTC-Sense-Input7. برنامه twitch 3.0

قیمت: رایگان
کاربرد:اخبار بازی و سرگرمی
لینک برنامه برای اندروید

این برنامه مختص بازی‌خور‌های عزیز می‌باشد. با استفاده از Twitch می‌توانید اخبار و اطلاعات مربوط به بازی‌های مختلف را در اختیار داشته باشید.

همچنین این برنامه همانند یک شبکه اجتماعی می‌باشد و می‌توانید با کاربران دیگر یک بازی صحبت کنید. اگر اهل بازی‌های همچون Call Of Duty، League Of Legends، Clash of Clans و دیگر بازی‌ها هستید، حتما این برنامه رایگان را بر روی اندروید خود امتحان کنید.

Twitch-3.08. برنامه FaceTune

قیمت:2.99 دلار
کاربرد: ویرایش عکس
لینک برنامه برای اندروید

Facetune یک برنامه حرفه‌ای و در عین حال ساده می‌باشد که به شما در زمینه‌ی ویرایش سریع عکس‌ها و به بهترین شکل درآوردن آن‌ها کمک می‌کند.

به کمک این برنامه می‌توانید چهره‌های درون عکس را ویرایش کنید و بخش‌هایی همانند خال و چروک را به راحتی از بین ببرید.

Facetune9. 120 Sports

قیمت: رایگان
کاربرد:ورزش و اخبار
لینک برنامه برای اندروید

این برنامه به تمام ورزش دوستان در تمام رشته‌ها و همه‌ی کشورها پیشنهاد می‌شود. فعالیت این برنامه مربوط به تمام رشته‌های مهم ورزشی و لیگ‌های حرفه‌ای می‌باشد و اخبار، نتایج،بحث‌های کارشناسی و آنلایز، زمان پخش بازی‌ها و… را شامل می‌شود.

این برنامه روزانه بیشتر از 10 ساعت برنامه‌های ویدیویی مربوط به ورزش و رشته‌های مختلف را برا کاربران فراهم می‌کند. جالب اینجاست که جهت مشاهده این ویدیوها هیچ ثبت نام و پرداخت پولی از شما خواسته نمی‌شود. پیشنهاد می‌کنیم این برنامه رایگان را نیز از دست ندهید.

120-Sports10. Gamebench

قیمت:رایگان
کاربرد: مبنا و پردازنده و باتری
لینک برنامه برای اندروید

اولین نرم‌افزار حرفه‌ای که در زمینه‌ی اعلام عملکرد و وضعیت باتری و پردازنده گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است GameBench می‌باشد. این برنامه اطلاعات دقیق و مهمی را در مورد بخش سخت‌افزاری به شما می‌دهد و به صورت رایگان در فروشگاه قرار گرفته است.

GameBench

لینک منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *