مردم برای 3G صف نکشیده‌اند!

مردم برای 3G صف نکشیده‌اند!
  • 1393/5/16
  • حدیث دلبرد
  • 4

پس از اعطای مجوز 3G به ایرانسل، مخابرات مخالفت خود را با شرط‌هایی که وزارت ارتباطات در قبال  اعطای مجوز نسل سه گذاشته، اعلام نمود.

به گزارش دنیای اقتصاد، سخنگوی شرکت مخابرات اظهار کرد: تکنولوژی دستوری نیست و به صورت تدریجی گسترش می‌یابد. مردم برای  3G صف نکشیده‌اند و گسترش 3G هم به صورت تدریجی خواهد بود.

n00184703-b

داوود زارعیان در خصوص زمان دریافت مجوز نسل سه توسط همراه اول خبر داد که در حال حاضر در این رابطه با وزارت ارتباطات در حال مذاکره هستند. هم اکنون 60 درصد مشترکان تلفن همراه را همراه اولی‌ها تشکیل می‌دهند که به خدمات 3G نیز دسترسی ندارند. به اعتقاد وی، 3G طرفدار زیادی ندارد چرا که اپراتور سوم (رایتل) در این مدت نتوانسته مشترکان زیادی داشته باشد.

/پایان/

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. خدمت نماینده و سخنگوی مخابرات عرض کنم که 3G طرفداران بیشماری در کشور دارد و دلیل عدم موفقیت رایتل عدم محدوده آنتن دهی مناسب است.رایتل در نقاط محدودی آنتن دهی دارد و مردم نمیتوانند روی این سیمکارتها زیاد حسابی باز کنند.خواهشا همه چیز را با هم قاطی نکنید استنباط شما بسیار سطحی است.

  2. همچین حرف هایی از مردم عام (زیر دیپلم و دیپلم) رو میشه قبول کرد ولی از یک مسئول نه ! میزان سرعت اینترنت ایران در وضع نابسامانی هستش که هزینه ها با خدمات ارائه شده اصلا همخوانی ندارند ، این حرف های سطحی هیچ کس رو راضی نمیکنه ، چرا خودتون رو قول میزنید آقای سخنگو

  3. مرگ بر اینترنت ، درست میگه این آغا ، ما اینترنت میخاییم چیکار ، با اینترنت بریم وایبر؟ لاین؟
    نه نه نه ، اس ام اس میدیم تماس میگیریم قبضمونم میاد بالا صد ، مث مرد میریم میپردازیم.
    مرگ بر اینترنت.

  4. سرویس بی کیفیت، بدون آنتن دهی مناسب و هزارجور فیلترینگ و قیمت نجومی
    مردم برای G3 صف نکشیدن؟!
    اصلا شما اسم اینو می‌زاری ۳G ؟! که مردم براش صف کشیده باشن
    اصلا بهش نمی‌شه گفت اینترنت چه برسته به ۳G

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *