Xperia E1 و E1 dual هم کیت کتی شدند!

Xperia E1 و E1 dual هم کیت کتی شدند!
  • 1393/5/18
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 1

سونی به قول خود مبنی بر عرضه بسته بروزرسانی Android KitKat برای اسمارت فون های Xperia E1 و Xperia E1 Dual عمل کرد و این بروزرسانی هم اکنون موجود است ولی ممکن است به دلیل شرایط مکانی با تاخیر به دست برخی کاربران برسد.

gsmarena_001

تغییرات این بروزرسانی شامل قابلیت های اصلی اندروید 4.4 KitKat می باشد و تقریبا همان قابلیت هایی که Xperia T2 Ultra دارد نیز در این بروزرسانی دیده می شود.به عنوان مثال نوار نوتیفیکیشن ها و دکمه های دسترسی سریع بهینه سازی شده اند، هم چنین اپلیکیشن های موزیک پلیر Walkman و Stamina Mode و دیگر اپلیکیشن های اختصاصی سونی نیز بروز رسانی شده اند.

تغییراتی که گوگل در Android 4.4 KitKat به وجود آورده، باعث شده سونی به کاربران این اجازه را بدهد تا نگرانی خود از بابت حافظه داخلی 4 گیگابایتی کاهش داده و اپلیکیشن های خود را به حافظه جانبی microSD انتقال دهند.

تغییر دیگر این است که شما می توانید از انیمیشن بوت پلی استیشن 4 و تصویر زمینه زنده آن و یا از دیگر تم های موجود استفاده کنید.

به گفته سونی Xperia M2 و Xperia M2 dual در نوبت انتظار کیت کتی شدن هستند و این خبر می تواند برای صاحبان این دو اسمارت فون خبر خوش حال کننده ای باشد.

[ منبع : gsmarena ]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *