تصاویر HTC A11 نیز فاش شد! اسمارت فونی مقرون به صرفه و 64 بیتی!

تصاویر HTC A11 نیز فاش شد! اسمارت فونی مقرون به صرفه و 64 بیتی!
  • 1393/5/20
  • سهیل دارائی
  • 0

منابع معتبر خبر از تلاش برند HTC برای عرضه محصول جدیدی به نام HTC A11 که به احتمال فراوان عضو جدید خانواده Desire می باشد، داده اند.

طبق گزارشات به دست آمده از اسمارت فون HTC A11، مغز متفکر این اسمارت فون را پروسسور (پردازنده) چهارهسته ای اسنپ دراگون410، با معماری Cortex-A53 تشکیل خواهد داد و HTC در دل این اسمارت فون نوظهور چیپ گرافیکی Adreno 306 را نیز تعبیه نموده است.

gsmarena_001

بدون شک برجسته ترین سخت افزاری که در این اسمارت فون به کار رفته است، همان پروسسور قدرتمند 64 بیتی ساخت کوالکام است که سال گذشته نیز کوالکام آن را رسما رونمایی کرد.

گمانه زنی ها بر این است که HTC A11، نمایشگری 4.7 اینچی از نوع FWVGA داشته باشد که بتواند کیفیت تصویر 480در854 پیکسل را برای کاربر به ارمغان آورد.
گفتنی است که این محصول جدید HTC دارای دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی (که البته خبری از وجود فلاش LED برای آن نیز نیست!) و دوربین دوم آن نیز، دوربینی با کیفیت VGA می باشد.

gsmarena_002

به نظر می رسد این اسمارت فون نو ظهور با سیستم عامل اندروید نسخه 4.4.2 کیت کت راهی بازار گردد.

اگر به تصاویر فاش شده از این محصول دقت فرمایید، خیلی زود متوجه خواهید شد که HTC در این اسمارت فون از اسپیکرهای دوگانه موجود روی پرچمداران قبلی خود هیچ استفاده ای نکرده است!

با این که تا به حال هیچ خبری از نحوه قیمت گذاری و زمان رسمی عرضه HTC A11 به دست نیامده است، اما گمانه زنی ها بر این است که این اسمارت فون قیمتی مقرون به صرفه خواهد داشت و در ابتدا نیز وارد بازار ایالات متحده امریکا خواهد شد.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *