تصویری از HTC Butterfly 2 پیش از رونمایی رسمی فاش شد!

تصویری از HTC Butterfly 2 پیش از رونمایی رسمی فاش شد!
  • 1393/5/22
  • سهیل دارائی
  • 0

پیش از امروز گمانه زنی ها بر این بود که برند تایوانی HTC قصد دارد اسمارت فون جدید خود، یعنی HTC Butterfly 2 را تنها رهسپار بازار ژاپن نماید اما امروز اخباری به دست آمد که به نظر می رسد HTC در تصمیم خود تغییر ایجاد نموده و قصد عرضه این اسمارت فون جدید را به دیگر بازارهای جهانی نیز دارد.

اگر به خاطر داشته باشید، HTC اولین پیشگام در تولید اسمارت فون با نمایشگر مجهز به کیفیت تصویر 1080p می باشد که اولین محصول این چنینی خود را نیز با نام “DROID DNA” معرفی نمود و در بازارهای جهانی با نام “Butterfly” به دست کاربران رساند.

HTC-butterfly-2

 علاوه بر تصویر لو رفته از HTC Butterfly 2، مشخصات فنی آن نیز فاش شده است.گفتنی است که این اسمارت فون نوظهور از لحاظ نمایشگر و پروسسور (پردازنده) به کار رفته در آن بسیار شبیه به One -M8 می باشد و رگه هایی از شباهت در طراحی با اسمارت فون One E8 نیز در آن به چشم می خورد.

گمانه زنی ها بر این است که HTC Butterfly 2 ضد آب و ضد گردوغبار باشد، اما تا به حال منابع موثق این گمانه زنی را تایید نکرده اند.

شایان ذکر است که این محصول جدید دارای دوربینی 13 مگاپیکسلی با سنسور ساخت برند سونی می باشد که می تواند نقطه قوتی باشد برای HTC Butterfly 2، اما به نظر می رسد که HTC در این اسمارت فون هیچ تمایلی به استفاده از دوربین 4 مگاپیکسلی Duo UltraPixel ندارد که عده ای این تصمیم HTC را تصمیمی نادرست می دانند.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *