داستان فاش شدن تصاویر لومیا ۸۳۰ نوکیا تمامی ندارد!+تصاویر جدیدتر

داستان فاش شدن تصاویر لومیا ۸۳۰ نوکیا تمامی ندارد!+تصاویر جدیدتر
  • 1393/5/24
  • سهیل دارائی
  • 0

به نظر می رسد داستان فاش شدن تصاویر لومیا ۸۳۰ نوکیا تمامی ندارد و ما همه روزه شاهد تصاویر تازه تری از این ویندوز فون نوظهور هستیم. امروز تصاویر واضح تر بیشتری از پایگاه اینترنتی “Baidu” فاش شده است که خبر از عرضه لومیا ۸۳۰ نوکیا با رنگ های نارنجی، زرد و سبز دارد.

Nokia-Lumia-830

همان طور که می دانید نوکیا با آوردن فناوری PureView در ویندوزفون های خود توانسته است مخاطبان بیشتری را به سمت ویندوزفون های خود جذب نماید اما تا به حال این فناوری در ویندوزفون های رده بالا استفاده می شد و خبری از وجود PureView در ویندوزفون ها میانه رده و مقرون به صرفه نوکیا نبود.

گویا این بار نوکیا تغییر سیاست داده است و قصد دارد مجوز استفاده از فناوری PureView در ویندوزفون های میانه رده را نیز صادر کند. شنیده ها حاکی از آن است که لومیا ۸۳۰ نوکیا نخستین ویندوزفون میانه رده ای خواهد بود که مجهز به فناوری PureView خواهد گشت.

Nokia-Lumia-8302

زمزمه هایی شنیده می شود که این ویندوز فون میانه رده در کاور پشتی خود، دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی جای خواهد داد. در رابطه با سیستم عامل دیفالت (پیش فرض) این محصول تازه نیز خبر رسیده است که، نوکیا قصد استفاده از Windows Phone 8.1 را دارد.

با این که همه روزه بر تعداد تصاویر فاش شده از این ویندوزفون میانه رده افزوده می شود، مشخصات فنی دقیقی از آن منتشر نشده است. گمانه زنی ها بر این است که این محصول تازه، نمایشگری ۴٫۵ اینچی داشته باشد اما این که کیفیت تصویر این نمایشگر، ۷۲۰p یا ۱۰۸۰p باشد، هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

Nokia-Lumia-8303

در انتها شایان ذکر است که با توجه به برگزاری نمایشگاه IFA 2014 برلین، ۱۳ شهریورماه می تواند تاریخی باشد که لومیا ۸۳۰ نوکیا به صورت رسمی معرفی گردد.

» منابع : phonearena و geeky-gadgets «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *