منتظر YouTube Music Key باشید! سرویس اشتراکی موسیقی جدید گوگل

منتظر YouTube Music Key باشید! سرویس اشتراکی موسیقی جدید گوگل
  • 1393/5/28
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

گوگل شایعه کرده است که قصد دارد سرویس پخش آهنگ غیر رایگانی تحت سرویس یوتیوب را در این چند ماه راه اندازی کند و ما قصد داریم نگاهی به آن چه هنگام راه اندازی این سرویس شاهد خواهیم بود، داشته باشیم.

YouTube-Music-Key-header-via-Android-Police-664x374

به گزارش Android Police این سرویس به نام YouTube Music key شناخته خواهد شد، موزیک ها و موزیک ویدیو ها را بدون هیچ تبلیغی پخش کرده و به شما امکان می دهد موزیک ها و موزیک ویدیو ها را ذخیره و به صورت آفلاین اجرا کنید، هم چنین می توانید هنگام انجام کار های دیگر موزیک مورد نظر خود را در بکگراند (پس زمینه) بخش کرده و از گوش دادن به آن در هنگام کار  لذت ببرید، همه این قابلیت ها تنها ۹.۹۹ دلار قیمت دارند!

این سیستم به نظر شبیه دیگر سیستم های استریم موزیک مانند Google Play All Access خود گوگل می باشد. انتظار می رود گوگل این دو سرویس را تلفیق کرده و سرویس Google Play Music key را به وجود آورد، که می توان با یک ثبت نام ماهانه ۹.۹۹ دلاری به هر دو سرویس دسترسی داشت.

YouTube-Music-Key-screenshot-7

به نظر می رسد این دو سرویس ضعف های یک دیگر را به خوبی پوشش دهند، Android Police نوشته است که به نظر می رسد کاربران این سرویس می توانند به پشت صحنه کنسرت ها، ریمیکس ها، کاور ها و چیز های دیگر زیادی دسترسی داشته باشند، همانگونه که می دانید کاربران می توانند موزیک های غیرعادی را در YouTube پیدا کنند و به نظر می رسد YouTube Music Key نیز از این قاعده خارج نباشد.

[ منبع : TheVerge ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *