رقابت سامسونگ و اپل در آتش سوزی! این بار آیفون آتش گرفت!

رقابت سامسونگ و اپل در آتش سوزی! این بار آیفون آتش گرفت!
  • 1393/5/28
  • سهیل دارائی
  • 2

همان طور که در جریانید بحث انفجار یا آتش سوزی دیوایس های تولیدی برند کره ای سامسونگ مدتی است که خبرساز می شود و در گویا آی تی نیز چندین نمونه را پوشش خبری دادیم. در این بین تعدادی آیفون ساخت اپل نیز از غافله عقب نمانده اند و آن ها نیز همین راه را دنبال کرده اند!

Capture

ماجرا از آن جایی شروع می شود که هواپیمایی قصد داشت از مقصد پایتخت رژیم صهیونیستی به پراگ حرکت کند. گزارش شده است که این هواپیما دارای 150 نفر سرنشین بوده است. طبق گفته های شاهدان عینی، از کیف دختری به نام Yardin Levi دود برخاسته بود و این دخترک پس از باز کردن کیف خود متوجه شده است که آیفون 5 خود در حال سوختن است! گویا دود ناشی از سوختن آیفون 5 وی آن قدر زیاد بوده است که فضای کابین هواپیمارا پر کرده است.

پس از این که دود فضای کابین را پر کرد، مهمانداران و خدمه هواپیما مسافران را تخلیه کرده و به یافتن سرمنشا و علت دود برخاسته مشغول شدند.

Capture

تنها تصویری که از آیفون 5 حادثه دیده به دست آمده است، همین تصویر بالا است. گزارش شده است که خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی به جای نگذاشته است. شایان ذکر است که علت اصلی این حادثه تا به حال مشخص نشده است.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام خسته نباشید
    میتونم از مطالب سایتتون با ذکر منبع تو سایتم استفاده کنم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *