اطلاعات تازه ای از Galaxy Mega 2 فاش شد!

اطلاعات تازه ای از  Galaxy Mega 2 فاش شد!
  • 1393/5/29
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

یک سالی شده است که سامسونگ، Galaxy Mega را در مدل های ۵.۸ و ۶.۳ اینچی معرفی کرده و اکنون نیز می توانیم جانشینان آن ها را در بازار ببینیم، Galaxy Mega 2 تا مدتی در برابر فاش شدن اطلاعات و تصاویرش مقاومت کرد اما امروز به لطف تصویری که دریافت کردیم هم مشخصات و هم تصاویر این گوشی هوشمند را در دست داریم.

gsmarena_001

به نظر می رسد مشخصات Galaxy Mega 2 این چنین باشد:

صفحه نمایش ۶ اینچی با کیفیت 720p

۱.۵ گیگابایت رم

۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی

دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED و دوربین جلویی با کیفیت ۲.۱ مگاپیکسل

هم چنین قابلیت اتصال به LTE و پشتیبانی از VoLTE، باتری ۲۸۰۰ میلی آمپرساعتی، رادیو FM و اندروید ۴.۴ کیت کت نیز در این لیست مشخصات احتمالی Galaxy Mega 2 لحاظ شده اند.

تنها چیزی که خواندنش در این لیست سخت است چیپ ست پردازنده آن است که چهار هسته ای و با قدرت ۱.۵ گیگاهرتز ذکر شده است.

در هر حال برخی مشخصاتی که در این لیست میبینیم با مشخصاتی که قبلا درز کرده بودند مغایرت دارند چرا که در لیست TENNA این گوشی هوشمند دارای ۲ گیگابایت رم میباشد نه ۱.۵ گیگابایت!

ابعاد دستگاه همان ابعادیست که در اطلاعات درز کرده قبلی دیده بودیم، شاید منبع جدید برخی اطلاعات را از منابع قدیمی کپی برداری کرده باشد، عرضه Galaxy Mega جدید در دو اندازه اصلا دور از انتظار نیست.

در اطلاعاتی که از بنچمارک GFX لو رفته است Galaxy Mega 2 دارای رم ۱.۸ گیگابایتی، دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۴.۷ مگاپیکسلی است.

هیچ راهی وجود ندارد تا ما بتوانیم صحت هر کدام از این اطلاعات را تایید کنیم، پش باید منتظر بمانیم تا سامسونگ خود دست به کار شده و این گوشی هوشمند را معرفی کند.

[ منبع : GSMArena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *