رابط کاربری جدید ال‌جی به تمام ابزارهای هوشمند این شرکت خواهد آمد

رابط کاربری جدید ال‌جی به تمام ابزارهای هوشمند این شرکت خواهد آمد
  • 1393/5/29
  • محسن پاك نيت
  • 0

از ورود اولین مدل تا پیشرفته ترین آن، شرکت  ال‌جی به صورت فعال مشغول به ارائه یک رابط کاربری سازگار و ثابت است تا در تمامی محصولات این شرکت استفاده شود. در راستای این هدف، گروه ال‌جی استاندارد سازی اجزای  UX اختصاصی خود را شروع خواهد کرد که به عنوان گام اول برای ال‌جی G3 این کار انجام شده است و سپس در تمام گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های متوسط تا ابتدایی خود که در نیمه دوم امسال معرفی می‌شوند، آغاز خواهد کرد.

 از هنگام رونمایی جهانی گوشی G3 در ماه می، از طرف خریداران و متخصصین این صنعت به جهت آسانترین کاربری مورد استقبال قرار گرفته استو عناوین بسیار افتخارآمیزی را برای پیشرفت‌های کاربرپسندانه به خود اختصاص داد. همچنین انجمن طراحی RED DOT  نیز ال‌جی G3 را در مجموع با سه عنوان “بهترین بهترین‌ها” برای امکانات تجربه کاربری ساده و ملموسش تحسین کردند.

 به گفته مدیر ارشد موبایل ال‌جی: با استفاده از  قوانین اولیه در ویژگی‌های UX که ریشه در تکنولوژی ها پیچیده و استاندارد دارد، هدف ما این بود که برای مصرف کننده آنچه را که می خواهند و به آن احتیاج دارند را فراهم کنیم. استانداردسازی سراسر محصولات موبایل از مدل‌های اولیه تا پیشرفته در امتداد هدف ما، برای خاص کردن و ایجاد برتری محصولات ال‌جی می باشد.

LG-G3-Premium-UX

 دوربین عکاسی که کاربردی‌ترین منو را نمایش می‌دهد یکی از اجزای UX  می‌باشد که در بین گوشی‌های همراه از مدل‌های اولیه تا پیشرفته استاندارد خواهد شد.یکی از خصوصیات اصلی دوربین، لمس آن برای عکاسی می باشد که کمک می‌کند تا فقط با یک لمس در هر جای صفحه نمایشگر لحظه‌ای را به سرعت به ثبت نماید و زمان اضافی برای دو بار کلیک برای عکاسی را حذف کرده است. عکاسی سلفی را فقط با باز و بسته کردن مشت خود در جلوی و بعد از سه ثانیه بسیار ساده و دلپذیر می‌کند.قابلیت CLEAN VIEW  پیش‌نمایشی کامل و بدون مزاحمت از رابط کاربری دوربین را با حذف همه گزینه‌های منوی دوربین از روی صفحه نمایش می‌دهد.

 دیگر ویژگی استاندارد شده UX صفحه کیبورد هوشمند آن است که با ردیابی و تحلیل عادات تایپ و اطلاع از چیزی که کاربر قصا تایپ کردن آن را دارد خطاهای ورودی را تا ۷۵ درصد کاهش می‌دهد. همچنین اندازه این صفحه کیبورد متناسب با انگشتان دست کاربر تغییر می کند. کلماتی که در بالای صفحه نمایش نمایش داده می‌شوند با کشیدن  یک انگشت می‌توان وارد کرد. هر کدام از دکمه های تعبیه شده می‌تواند طبق پر مصرف ترین اشکال استفاده شده برای سریع وارد کردن آن تفییر کنند. اختصاص دادن فضایی مناسب و باز مانند دکمه space بزرگ و  تغییر مکان انگشتان به چپ و راست امکان ادیت کردن سریع تر را به کاربر می‌دهد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *