منتظر نسخه بتا بازی Battlefield: Hardline در دی ماه باشید!

منتظر نسخه بتا بازی Battlefield: Hardline در دی ماه باشید!
  • 1393/5/30
  • سهیل دارائی
  • 0

به تازگی Symthic با استدیو بازیساز Visceral Games مصاحبه ای را انجام داده است که طی آن تاریخ عرضه نسخه بتا بازی Battlefield: Hardline اعلام گشته است.

Capture

طی انجام این مصاحبه، قرار شده است تا نسخه بتا بازی Battlefield: Hardline در دی ماه میهمان گیمرها باشد. در بخشی از این مصاحبه، Symthic از Visceral Games پرسیده است که برنامه آن ها جهت عرضه نسخه بتا بازی Battlefield: Hardline چیست؟

Capture

Visceral Games نیز در پاسخ به این سوال اذعان داشته است که، طبق برنامه ریزی های قبلی قرار است یک ماه پیش از معرفی نسخه کامل بازی، نسخه بتا را در اختیار گیمرها قرار دهند که این امر در ماه ژانویه میلادی مصادف با دی ماه محقق خواهد شد.

Capture

در ادامه این مصاحبه اشاره شده است که، صاحبان کنسول های بازی PS3 و XBOX 360 به احتمال زیاد نخواهند توانست نسخه بتا بازی Battlefield: Hardline را اجرا نمایند چرا که فعلا از عرضه نسخه بتا این بازی بر روی کنسول های بازی PS3 و XBOX 360 خبری نیست.

Capture

شایان ذکر است که تا به این جا، عرضه نسخه بتا بازی Battlefield: Hardline بر روی PC و کنسول های بازی PS4 و XBOX One قطعی به نظر می رسد. در انتها باید خاطر نشان شویم که عرضه بازی Battlefield: Hardline برای سال 2014 میلادی برنامه ریزی شده بود اما بر طبق تصمیمات اخیر کمپانی بازیساز آن، عرضه آن با تاخیر مواجه شده است و این بازی قرار است سال 2015 میلادی میهمان گیمرها باشد.

» منبع : dsogaming «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *