HTC One M8 برای ویندوزفون معرفی شد

HTC One M8 برای ویندوزفون معرفی شد
  • 1393/5/30
  • مبين
  • 0

htc-one-m8-for-windows

اگر در هفته های گذشته با ما در گویا آی تی همراه بوده باشید از شایعات اسمارت فون HTC One M8 خبر دار هستید، شایعه شده بود که قرار است نسخه ویندوز فونی HTC One M8 معرفی و عرضه شود حال این اسمارت فون به صورت رسمی معرفی شده است و تمامی شایعات مربوط به آن به اتمام رسیده است.

HTC One M8 ویندوز فونی همان مشخصات HTC One M8 اندرویدی را دارد و تنها اختلاف آن ها سیستم عامل آن ها است. قرار است که این اسمارت فون با Verizon Wireless در ایالات متحده آمریکا عرضه شود.

HTC One M8 برنده جایزه بهترین طراحی منحصر به فرد است و عرضه نسخه ویندوز فونی آن بهترین کار بود. این اسمارت فون دارای صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل است پردازنده آن چهار هسته ای 2.3GHz Qualcomm Snapdragon 801 با رم 2 گیگابایتی است.

این دستگاه با HTC BoomSound, GPS, WiFi, Bluetooth و 4G LTE عرضه می شود و همچنین حافظه آن 32 گیگابایت است و با اسلات مارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا می باشد.

HTC One M8 دارای دوربین 5 مگاپیکسلی جلویی است که برای مکالمه های تصویری و هممچنین تصویر برداری سلفی بسیار مناسب است. این اسمارت فون همراه با آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز فون یعنی 8.1 با Cortana مایکروسافت عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیش تر درباره این دستگاه می توانید به وب سایت رسمی HTC مراجعه کنید.

HTC

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *