پیشنهاد استثنایی گویا آی تی برای بهبود SEO سایت شما

پیشنهاد استثنایی گویا آی تی برای بهبود SEO سایت شما
  • 1393/5/31
  • محسن پاك نيت
  • 0

یکی از روش‌های مؤثر در معرفی بهتر خدمات و محصولات شما، استفاده از نوع مناسب تبلیغات، در زمان و مکان مناسب است. در عصر اطلاعات و ارتباطات، هنگامی که صحبت از تبلیغات می‌شود، نمی‌توان تبلیغات اینترنتی را نادیده گرفت. در واقع امروزه، تبلیغات اینترنتی تبدیل به یکی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های تبلیغاتی شده است؛ به‌گونه‌ای که تبلیغ‌کننده به‌سادگی می‌تواند از این طریق به اهداف و خواسته‌های بازاریابی خود دست پیدا کند.

مجله اینترنتی گویا آی‌تی، با توجه به تعداد کثیر بازدیدکنندگان روزانه و رتبه بسیار خوب در وب‌سایت معتبر الکسا (Alexa)، محل مناسبی جهت تبلیغات متنی و بنری شماست. علاوه بر این، یکی از ویژگی‌های خاص تبلیغات در گویا آی‌تی، Follow بودن لینک‌های تبلیغات است که باعث می‌شود علاوه بر شناخته شدن محصولات و خدمات شما، محبوبیت وب‌سایت شما نزد موتورهای جستجو نیز بیشتر شود و وضعیت SEO، Page Rank و رتبه الکسای وب‌سایت شما بهبود یابد.

gooya-ads

مجله اینترنتی گویا آی‌تی قصد دارد برای 5 نفر اولی که درخواست درج تبلیغ متنی خود را از طریق صفحه «تماس با ما» مطرح کنند، شرایط ویژه‌ای به شرح زیر فراهم نماید.

* تبلیغ متنی 3ماهه شامل 10٪ تخفیف و 1 رپورتاژ آگهی رایگان

* تبلیغ متنی 6ماهه شامل 15٪ تخفیف و 2 رپورتاژ آگهی رایگان

* تبلیغ متنی 12ماهه شامل 20٪ تخفیف و 4 رپورتاژ آگهی رایگان

* * * * *

این طرح فقط از یکم تا سوم شهریورماه معتبر خواهد بود.

* * * * *

بنابراین همین حالا با مراجعه به «صفحه تماس با ما» برای درج «تبلیغ متنی» در مجله اینترنتی گویا آی‌تی اقدام کنید و از مزایای این طرح ویژه استفاده نمایید. این فرصت طلایی را از دست ندهید و از همین الان وب‌سایت خود را به دنیا معرفی کنید!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *