صدور مجوز نسل 3 و 4 در هفته دولت

صدور مجوز نسل 3 و 4 در هفته دولت
  • 1393/5/31
  • حدیث دلبرد
  • 0

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاحیه چندین پروژه ارتباطی و اطلاعاتی در استان آذربایجان شرقی، از صدور مجوز نسل 3 و 4 تلفن همراه در هفته دولت خبر داد.

images

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود واعظی در این مراسم سیاست دولت را آرامش کشور، رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی دانست و رسیدن به خودکفایی را از اهداف مهم دولت برشمرد. وی اظهار کرد: می‌خواهیم با دنیا تعامل سازنده‌ای داشته باشیم و با حفظ ارزش‌ها و اصول، تصویر ایران را به ‌طور شایسته تغییر دهیم.

واعظی در ارتباط با سرمایه‌گذاری‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی اعلام داشت: میزان سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های این استان در مقایسه با استان‌های همجوارش بیشتر بوده است، به طوری که برای نسل 3 و 4 برنامه‌ریزی‌های مطلوبی صورت گرفته و اکثر شهرهای این استان، دارای شبکه فیبر نوری هستند.

در آذربایجان شرقی گیت وی بین‌المللی و دیتاسنتر نیز افتتاح شد که وزیر ارتباطات این رویداد را توجه خاص وزارتخانه به این استان دانست. وی اعلام کرد: در هفنه آینده که هفته دولت است، مجوز نسل 3 و 4 به ایرانسل و همراه اول اعطا خواهد شد تا عقب‌ماندگی کشور در این زمینه جبران شود.

/پایان/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *