چگونه تماس‌های تلفنی را در آندروید ضبط کنیم؟

چگونه تماس‌های تلفنی را در آندروید ضبط کنیم؟
  • 1393/6/1
  • Jeff Mosawy
  • 0

«حیف شد؛ ای‌کاش ضبط اون مکالمه رو داشتم!» جمله‌ای که بنظرم حداقل برای یکبار روی زبان همه ما جاری شده باشد. خیلی وقت‌ها بوده که دوست داشتیم که بتوانیم تماس تلفنی‌مان را با یکی از تماس‌گیرنده ضبط کنیم، اما شاید اپلیکیشن مناسبی برای آن سراغ نداشتیم. در گویا آی‌تی قصد داریم که شما را با برنامه‌ای معرفی کنیم که به‌راحتی بتوانید مکالمات تلفنی خود را ضبط کنید.

دقت نمایید که ضبط مکالمات در بعضی از کشورها غیرقانونی بحساب می‌آید و می‌بایست تماس‌گیرنده از این مورد با خبر باشد

BoldBeast نام اپلیکیشنی است که در وبلاگ HTG معرفی شده است و آن‌ها اظهار داشته‌اند که بر روی بیشتر تلفن‌های آندرویدی و اپراتورها همخوانی دارد. ابتدا با جستجوی عبارت call recorder boldbest در گوگل‌پلی، اقدام به دانلود این اپلیکیشن کنید و سپس آن را باز کنید.

record-voice-memo-boldbeast

با ورود به نرم‌افزار، شما تنها با یک دکمه و دو گزینه در سمت راست در بالای نرم‌افزار مواجه خواهید شد. بر روی دکمه ضبط دو بار با فاصله زمانی نسبتاً مشخصی ضربه‌ای بزنید تا بتوانید یک ضبطی از صدای خود داشته باشید. برای قطع آن نیز می‌توانید مجدد دوبار با فاصله‌ی زمانی مشخصی ضربه‌ای بزنید تا ضبط صدا قطع شود.

boldbeast-settings-menu

از گوشی خود، دکمه menu را فشار دهید تا منوی نرم‌افزار باز شود؛ Settings را انتخاب کنید.

app-settings-boldbeast

بصورت پیشفرض، این نرم‌افزار تماس‌های ضبط شده را در یک پوشه‌ای بصورت مخفی ضبط می‌کند، اما شما می‌توانید توسط App Settings، این تنظیمات را تغییر دهید.

clip-saving-folder-boldbeast2

برای آنکه پوشه‌ای در آندروید مخفی باشد، کافیست که یک نقطه در ابتدای نام آن قرار دهید. با مخفی شدن این پوشه، دیگر از طریق نرم‌افزارهایی همانند Music Player غیرقابل دسترسی خواهد بود. در هر صورت، ما این نقطه‌ی ابتدایی را حذف می‌کنیم تا پوشه از حالت مخفی خارج شود.

clip-saving-folder-boldbeast

در بخش Call Settings، تنظیمات مربوط به تماس‌ها یافت می‌شود. بصورت پیشفرض، هرزمان که شما تماسی را ایجاد و یا دریافت می‌کنید، این نرم‌افزار بصورت خودکار شروع به ضبط می‌کند. در این بخش می‌توانید با تغییر تنظیمات Auto Record Calls، رفتار این نرم‌افزار را تغییر دهید.

auto-call-record-boldbleast

گزینه‌ای دیگر با نام Ask Before Save نیز وجود دارد؛ این گزینه برای این است که پس از اتمام تماس، از شما بپرسد که آیا تمایل به ضبط آن دارید یا خیر.

ask-before-save-boldbeast

درصورتی که تنظیمات را به‌گونه‌ای قرار داده‌اید که پس از هر تماس، از شما بپرسد که تمایل به ذخیره مکالمه دارید یا نه، شما با اتمام هر تماس، با چنین پنجره‌ای مواجه خواهید شد.

save-call-option-boldbleast

برای دسترسی به تماس‌هایی که تاکنون ضبط کرده‌اید، کافیست که وارد برنامه شوید و آیکون تلفن را همانند تصویر زیر انتخاب کنید.

access-recorded-calls-boldbleast

لیست تماس‌های ضبط شده بصورت زیر برای شما به نمایش درخواهد آمد.

09_list_of_recordings_land

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *