عرضه تبلت HTC Nexus 9 در مهرماه؟!

عرضه تبلت HTC Nexus 9 در مهرماه؟!
  • 1393/6/2
  • مبين
  • 0

htc-logo111انتظار می رود که شرکت گوگل دو دستگاه جدید خود را در سال جاری راه اندازی کند یکی از آن ها اسمارت فون Nexus 6 و دیگر تبلت 9 اینچی است که هر دو آن ها توسط شرکت HTC تولید خواهد شد.

در طول چند هفته گذشته شایعات متعددی درباره محصول جدید گوگل به گوش می خورد اکنون یکی از وب سایت های چینی زبان اعلام کرده است که تبلت جدید گوگل که HTC آن را تولید می کند در تاریخ 9 اکتبر وارد بازار می شود.

اگر این خبر درست باشد گوگل در حال آماده سازی عرضه تبلت Nexus 9 و همچنین انتشار سیستم عامل اندروید L می باشد. قرار است که سیستم عامل اندورید L در اواخر ماه اکتبر منتشر شود اما با توجه به تاریخ عرضه تبلت جدید گوگل انتظار می رود که انتشار این نسخه از اندروید همزمان یا قبل از عرضه تبلت Nexus 9 باشد.

این تبلت با نام HTC T1 شناخته می شود که به Volantis معروف است اندازه صفحه نمایش آن 8.9 اینچ با وضوح 2560 در 1600 پیکسل است. قدرت پردازش آن توسط پردازنده 64 بیتی Tegra K1 و رم خارق العاده 4 گیگابایتی تامین می شود. حافظه آن 16/32GB است و دارای دوبین پشتی 8 مگاپیکسلی با دوربین جلویی 3 مگاپیکسلی می باشد و همچنین قرار است با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید (اندروید L) که هنوز منتشر نشده است عرضه شود.

هنوز هیچ خبر رسمی از سوی گوگل درباره مشخصات و تاریخ عرضه این تبلت منتشر نشده است اما انتظار انتشار اخبار جدید را از سوی خود گوگل خواهیم داشت.

geeky-gadget

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *