بررسی تأثیر اینترنت بر رسانه‌ها در هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان

بررسی تأثیر اینترنت بر رسانه‌ها در هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان
  • 1393/6/5
  • حدیث دلبرد
  • 0

امروزه اینترنت یک عضو جدانشدنی از روزنامه‌نگاری محسوب می‌شود. در همایش هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان، تأثیر اینترنت بر روزنامه‌نگاری مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

download (2)

به گزارش ایتنا، در این همایش پنلی با عنوان “اینترنت و رسانه” در تاریخ هشتم شهریورماه امسال برگزار می‌شود و تأثیر اینترنت بر رسانه‌ها و تحولاتی که تا کنون در این عرصه رخ داده، بررسی خواهد شد.

حسین امامی، مدیر پنل “اینترنت و رسانه” هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان در این باره توضیح داد: در این پنل با حضور اساتید و کارشناسان برجسته روزنامه‌نگاری، در ارتباط با تأثیرات اینترنت بر روزنامه‌نگاری و تحولات رخ داده سخنرانی خواهد شد. این پنل یکی از 12 پنلی است که در جنب همایش هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان برگزار خواهد شد.

وی افزود: از اواخر سال 1990 تاکنون اینترنت ابزاری برای روزنامه‌نگاری بوده است که امروزه این ابزار غیرقابل چشم‌پوشی است. در این مدت رسانه‌های چاپی، وب‌ سایت‌های خود را راه‌اندازی نموده و برخی بخش آنلاین اخبار را نیز ایجاد کردند. در این پنل می‌خواهیم بررسی کنیم که چرا اینترنت نتوانسته از قدرت رسانه‌های چاپی بکاهد؟ همچنین پیش‌بینی کارشناسان در ارتباط با آینده رسانه‌های چاپی چیست؟ آیا شاهد مرگ این رسانه‌ها در جهان یا ایران خواهیم بود؟

/پایان/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *