خبر خوش 4A Games به طرفداران بازی Metro !

خبر خوش 4A Games به طرفداران بازی Metro !
  • 1393/6/6
  • سهیل دارائی
  • 0

به تازگی وب سایت ITC توانسته است با  4A Games پیرامون دو پروژه جدید در دست ساخت این استدیو بازیساز مصاحبه ای را ترتیب دهد. به نظر می رسد این استدیو بازیساز فی الحال در حال کار بر روی نسخه جدید سری بازی های مترو و بازی جدیدی در ژانر “space shooter game” (شوتر فضایی) می باشد.

20140624_metroredux_screenshot1-672x372

بدون شک این خبر برای طرفداران بازی محبوب Metro بسیار خوش حال کننده خواهد بود. شنیده ها حاکی از آن است که نسخه جدید این بازی بسیار متفاوت تر از نسخه های پیشین آن خواهد بود. گفتنی است که کار نویسندگی داستان این نسخه از بازی نیز به “Dmitry Gluhovski” محول شده است، همان طور که می دانید رمان و نویسندگی داستان سری بازی های پیشین مترو نیز توسط “Dmitry Gluhovski” انجام گرفته است.

ITC از ذکر جزئیات بیشتر در رابطه با نسخه جدید بازی Metro خود داری کرده است و تنها به درج عبارت “بسیار شگفت انگیز” بسنده کرده است.

حال به سراغ پروژه top secret یا همان فوق سری این استدیو بازیساز می رویم. پروژه دوم این استدیو همان طور که چندین سطر بالاتر هم ذکر شد، یک شوتر فضایی خواهد بود که از طراحی، ساختار و ایده های جدید و متفاوتی برخوردار خواهد بود. طبق اطلاعات به دست آمده از این بازی، مراحلی که گیمر در طول بازی سپری خواهد کرد، داخل سرزمین بیگانه ها خواهد بود.

از آن جایی که کار ساخت این شوتر فضایی متفاوت، مراحل آغازین را پشت سر می گذارد نباید انتظار انتشار آن را در ماه های آینده داشت. یکی از نکات تامل برانگیزی که در ساخت این دو پروژه جدید به چشم می آید این است که بر خلاف بازی هایی چون،  Metro: Last Light Redux و Metro 2033 Redux که با 60 فریم در ثانیه روی کنسول های بازی اجرا می شدند، این دو پروژه جدید 4A Games تنها با 30 فریم بر ثانیه روی کنسول های بازی اجرا خواهند شد. این ارقام نشان دهنده آن است که دو پروژه جدید 4A Games قرار است جزئیات گرافیکی بیشتر و بهتری را در بازی رعایت کند و گیمرها می تواند از همین حالا بی صبرانه منتظر انتشار آن ها باشد!

» منبع : dsogaming «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *