قدرت تایزن و 3G روی مُچ دست شما! Samsung Gear S رسما معرفی گشت!

قدرت تایزن و 3G روی مُچ دست شما! Samsung Gear S رسما معرفی گشت!
  • 1393/6/6
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

سرانجام سامسونگ رسما از ساعت هوشمند 3G خود یعنی Gear S رسما پرده برداری کرد، سامسونگ در ماه اکتبر شروع به عرضه این ساعت تایزنی در سراسر دنیا می کند.

gsmarena_001

این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش Super AMOLED به اندازه ۲ اینچ (و البته خمیده) و کیفیت تصویر ۴۸۰ در ۳۶۰ پیکسل بهره مند است. پردازنده دو هسته ای با فرکانس کاری یک گیگاهرتز و ۵۱۲ مگابایت حافظه رم نیز در دل این ساعت هوشمند نهفته است.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به ۴ گیگابایت حافظه داخلی، اتصال به شبکه های 2G و 3G، بلوتوث نسخه ۴.۱، وای فای، جی پی اس و USB 2.0 اشاره کرد.

gsmarena_004

همچنین لازم به ذکر است با اتصال هدست جانبی به نام Samsung Gear Circle به ساعت می توان به مکالمه پرداخت.

gsmarena_010

از سنسور هایی که در دل این ساعت هوشمند جای گرفته اند می توان به شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، سنسور اندازه گیری ضربان قلب، سنسور اشعه UV و بارومتر اشاره کرد.

این ساعت هوشمند از گواهی استاندارد IP67 پیروی می کند که به معنای ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن است. ابعاد این ساعت هوشمند ۳۹.۸ در ۵۸.۳ در ۱۲.۵ میلیمتر می باشد.

gsmarena_003

در آخر بد نیست که به باتری Samsung Gear S اشاره کنیم، این ساعت هوشمند از یک باتری ۳۰۰ میلی آمپرساعتی که بر اساس گفته های سامسونگ می توان با آن تا ۲ روز به کار های ساده پرداخت بهره می برد.

[ منبع : GSMArena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *